Jessica og ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Jenie

har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige  Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah.

tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer

sorry det blev så langt, håber nogen har nogle kanon gode navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

HeidiØ

• Liva
  • Johanne
  • Melanie
  • Kate
  • Emma
  • Fillipa

Lidt bud! Er selv vil med Liva og Fillippa!

Anmeld

26. juli 2012

JS<3

Medmindre min lille pige ligner noget andet, så skal hun hedde Alberte (: og det er da heller ikke grimt til Jessica (:

Anmeld

26. juli 2012

Pigent

Jenie skriver:

har længe været fast besluttet på at hvis vi ventede en dreng skulle han hedde Noah. Vi har lige fundet ud af vi venter en sund og rask lille pige  Har kigget navne tusindevis af gange, og har helt opgivet de lange lister med navne som jeg (håber ikke jeg støder nogen!) personligt ikke anser som danske navne. ville gerne have et lidt specielt navn, men måske bar et der passer lidt til Jessica og noah.

tror mit største problem er de navne jeg har fundet kan jeg ikk helt relatere til. tanken om at sidde med den lækre lille pige i armene og sige det er min og hun hedder.... ?!?!? så synes jeg pludselig ikke navnene rigtig passer

Jessica og 

Sandie

Stephanie

Michelle

Melanie 

Emmelie

Natalie 

Angela 

Celina

Rebekka 

Anastacia 

Cecilie

Nicole 

Vanessa 

Mercedes 

Anmeld

26. juli 2012

Jenie

JS<3 skriver:

Medmindre min lille pige ligner noget andet, så skal hun hedde Alberte (: og det er da heller ikke grimt til Jessica (:

hehe hvor sjov ! jeg elsker det navn, det er mere manden der ikke er helt så vild med det. men ja det passer rigtig fint sammen  

Anmeld

26. juli 2012

JS<3

Typisk de mænd (;

Jeg fandt på et tonsvis af navne, men ingen ville han gå med til. Han er dog gået med til Alberte

Anmeld

26. juli 2012

LHS

Melanie og Jessica

Jessica og Rebecca 

Anmeld

26. juli 2012

Ciss

Jenie skriver:

Jeg går ud fra, at du med danske navne mener navne, som er rimelig almindelige i DK.

Jeg synes Jessica og Helene lyder fint sammen.

Lykke til med navnejagten.

Anmeld

26. juli 2012

...,

Jessica og Clara elsker det navn 

Anmeld

26. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jessica og Rebecca - det passer super fint sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.