Tosset med fjolletrold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Emily2012<3

HeidiØ skriver:

Godt spørgsmål, for jeg kan ikke huske det .. men det var BILLIGERE end hvis du skal ha dem syet i jysk f.eks.. og mange federe stoffer.. + hurtigere levering

Bestilte en del samtidig med, så prisen er lige forsvundet i hovedet. Men prøv at lav en forespørgsel

Ja det må jeg da prøve.. Og kan selv hente da det jo er lige rundt om hjørnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

HeidiØ

Emily2012<3 skriver:

Ja det må jeg da prøve.. Og kan selv hente da det jo er lige rundt om hjørnet..

Helt sikkert Forespørgsler koster jo intet.. uuh, og så spare du ovenikøbet porto

Vi er SINDSSYGT glade for vores gardiner ihvertfald!

Anmeld

26. juli 2012

Aabye

HeidiØ skriver:

iiih ja, den er altså også bare så dejlig blød

Jaaa sesame street, jeg får snart en spisesmæk med elmo

Jeg vil ha COOKIE MOOOOONSTER
Eeeeelsker cookie monster.. Ja og det gør knægten også.. Han har to cookie monster bamser.. den ene kan sige noget. Og den anden sover han med i dagplejen

Anmeld

27. juli 2012

FjolleTrold

Line - med Bobben skriver:

Jeg vil ha COOKIE MOOOOONSTER
Eeeeelsker cookie monster.. Ja og det gør knægten også.. Han har to cookie monster bamser.. den ene kan sige noget. Og den anden sover han med i dagplejen

Jeg skal se om jeg kan finde Cookie monster.

Jeg har lagt et billede ind på FB, men der er det Elmo, Bert og Ernie (aner altså ikke hvordan det staves).

Anmeld

27. juli 2012

Aabye

FjolleTrold skriver:

Jeg skal se om jeg kan finde Cookie monster.

Jeg har lagt et billede ind på FB, men der er det Elmo, Bert og Ernie (aner altså ikke hvordan det staves).

Jeg håber så meget på Cookie Monster.. Sønnen min er SÅ glad for cookie monster.. Han går helt i ekstase over den.. Sidst han fik en Cookie Monster bamse slap han den nærmest ikke i 2 dage.. 

Han er ikke så vild med de andre figurer.. Desværre.. Det er eller rigtig sødt stoffet.. Har luret det :p hihi

Anmeld

27. juli 2012

HeidiØ

Jeg håber så meget på Cookie Monster.. Sønnen min er SÅ glad for cookie monster.. Han går helt i ekstase over den.. Sidst han fik en Cookie Monster bamse slap han den nærmest ikke i 2 dage.. 

Han er ikke så vild med de andre figurer.. Desværre.. Det er eller rigtig sødt stoffet.. Har luret det :p hihi

Tænk, jeg har ingen idé om hvad cookie monster er?

Anmeld

27. juli 2012

Aabye

HeidiØ skriver:

Tænk, jeg har ingen idé om hvad cookie monster er?

Seriøst.. Du bliver lige nød til at google ham.. hihihihi

Anmeld

27. juli 2012

HeidiØ

Seriøst.. Du bliver lige nød til at google ham.. hihihihi

Ej for huuulen, den BLÅ selvfølgelig Hvis man googler det under billeder, kommer der et billede frem af en cupcake som cookie monster Den ser lækker ud

Anmeld

27. juli 2012

Aabye

HeidiØ skriver:

Ej for huuulen, den BLÅ selvfølgelig Hvis man googler det under billeder, kommer der et billede frem af en cupcake som cookie monster Den ser lækker ud

Eeeeelsker Cookie Monster.. 

Og de der cup cakes skal jeg lave til nr 2s dåb.. :p hihi.. Egentlig igen mest for den stores skyld.. 

Anmeld

29. juli 2012

FjolleTrold

Hvor er I altså bare fantastiske herinde .

Og jeg skal huske jeres ønske med Cookie, når jeg kommer på textil messe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.