Tosset med fjolletrold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

HeidiØ

Ih altså, jeg er bare nødt til at dele de her billeder af mine produkter jeg har købt hos fjolletrold!

6 spisesmække, babyalarmholder, barnevognspude + specialsyede gardiner til Williams værelse! Pt venter jeg på min solskærm, hurra!

Super fede stoffer, er vild med jeg har noget unikt til William som ingen andre har (eller ok, måske nogle har bestilt samme stof)! Hihi!

Hov, og har da egentlig glemt den savlesmæk det hele startede med, hvor jeg vandt den inde på facebook siden!

Andre der er vilde med Karinas/Fjolletrolds produkter?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

mariamiss6

jeg synes puderne er den smarteste opfindelse til dato... Undrer mig over at ingen andre, inklusive mig selv, har fundet på den før nu...

Babyalarmholder? hvordan skal den forstås? Kan se det er en lille pose, men er den til at have om den voksnes hals, eller bare pynt, eller til at sætte fast i barnvognen på nogen måde?

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

jeg synes puderne er den smarteste opfindelse til dato... Undrer mig over at ingen andre, inklusive mig selv, har fundet på den før nu...

Babyalarmholder? hvordan skal den forstås? Kan se det er en lille pose, men er den til at have om den voksnes hals, eller bare pynt, eller til at sætte fast i barnvognen på nogen måde?

Ja, jeg gad nu også godt ha fundet på den idé Er super glad for min. Den er faktisk også rigtig god når de er syge - f.eks. havde William MØB, der sov han op af den

Den er til at holde alarmen i barnevognen. Før lagde jeg den ned til ham, men så fandt han jo ud af den lå der. Holderen har en "klemme" i enden så jeg sætter den fast i kalechen Og så ser det jo lidt smart ud med robotstoffet, hehe (der er net på den anden side) 

www.fjolletrold.dk

Anmeld

26. juli 2012

Laulund87

Fine ting!

Vil lige tilføje at puden er et Trille produkt. Købte den til Maria for lidt over 2 år siden Så en helt ny opfindelse er den ikke

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Fine ting!

Vil lige tilføje at puden er et Trille produkt. Købte den til Maria for lidt over 2 år siden Så en helt ny opfindelse er den ikke

Det er jeg egentlig også ligeglad med, hvem der har opfundet den, men den er sprælme smart

Anmeld

26. juli 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

Det er jeg egentlig også ligeglad med, hvem der har opfundet den, men den er sprælme smart

Jo jo, det var også bare fordi mange tror den er nyopfundet

Anmeld

26. juli 2012

FjolleTrold

Laulund87 skriver:

Fine ting!

Jeg så den faktisk første gang for godt 5 år siden - og der var den købt i Bilka. Jeg kunne ikke finde en, da jeg selv stod og skulle bruge en sidste år. Så tænkte jeg - den må jeg da bare selv lave. I det stof som JEG ville have.

Anmeld

26. juli 2012

samantha1986

HeidiØ skriver:

Ih altså, jeg er bare nødt til at dele de her billeder af mine produkter jeg har købt hos fjolletrold!

6 spisesmække, babyalarmholder, barnevognspude + specialsyede gardiner til Williams værelse! Pt venter jeg på min solskærm, hurra!

Super fede stoffer, er vild med jeg har noget unikt til William som ingen andre har (eller ok, måske nogle har bestilt samme stof)! Hihi!

Hov, og har da egentlig glemt den savlesmæk det hele startede med, hvor jeg vandt den inde på facebook siden!

Andre der er vilde med Karinas/Fjolletrolds produkter?

Jeg er også helt vild med deT. Har lige vundet en pose til insekt nettet. Pg så har jeg købt en barnevogn pude og hynde til højstol

Anmeld

26. juli 2012

Hailiesmom11

Jeg er helt tosset med fjolletrold, har en pude, en solskærm og et junior sengesæt og sengesætte er bare på hele tiden

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

samantha1986 skriver:

Jeg er også helt vild med deT. Har lige vundet en pose til insekt nettet. Pg så har jeg købt en barnevogn pude og hynde til højstol

uuuh, så det er dig der vandt

Jeg må osse ha bestilt en hynde til højstol som det næste tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.