Opdate JM besøg idag 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Mor1012

Kay skriver:

ellers sket noget siden??

hmm altså fik de der lænde smerter, som jeg sys var ret slemme... da de var der hele tiden.. men to en panodil og så gik det væk...

så begyndte jeg at få murren i underlivet, sådan nogle jag ! men dem har jeg haft ofte, men idag er det lidt værre efter hindeløsningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

Emilieprinsessen skriver:

hmm altså fik de der lænde smerter, som jeg sys var ret slemme... da de var der hele tiden.. men to en panodil og så gik det væk...

så begyndte jeg at få murren i underlivet, sådan nogle jag ! men dem har jeg haft ofte, men idag er det lidt værre efter hindeløsningen..

oki... jamen så må vi se om der sker noget

Anmeld

30. juli 2012

noah3006

Emilieprinsessen skriver:

Hej

helt fint at være spørgende nysgerrig

nææ, intet alvorligt galt.. jeg fortalte hende bare at jeg har mange smerter i lænd og mine fødder føles som om de er brækket, det gør så ondt når jeg går.. og så sover jeg ikke ordenligt pga rygsmerter ( det skal siges jeg har en på 20 mdr I FORVEJEN) så jeg kan ikk bare slappe af hehe

så spurgte jeg hende om hun ville lave en hindeløsning hvis barnets vægt var Ok og jeg var åbnet

og det ville hun gerne

det kan være med til at forkorte "ventetiden" men det slet ikke sikkert en hindeløsning har en effekt.. men sidst jeg blev sat igang med emilie pga for lidt fostervand, der hjalp det

Okay... smiler.. ja så forstår jeg bedre.. Ja kender det godt... har en på 16 mdr og har termin i overmorgen..... så kender så udemærket godt til det med IKKE at kunne få slappet nok af. Så glæder mig nu til at få baby ud så den store mave ikke tynger så meget på ryggen mere... sover nemlig og utrolig dårligt... og kan næsten ikke komme op af en stol eller sofa når først man har siddet der et stykke tid....

Har det hjulpet dig med en hindeløsning så?

Knus

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

noah3006 skriver:

Okay... smiler.. ja så forstår jeg bedre.. Ja kender det godt... har en på 16 mdr og har termin i overmorgen..... så kender så udemærket godt til det med IKKE at kunne få slappet nok af. Så glæder mig nu til at få baby ud så den store mave ikke tynger så meget på ryggen mere... sover nemlig og utrolig dårligt... og kan næsten ikke komme op af en stol eller sofa når først man har siddet der et stykke tid....

Har det hjulpet dig med en hindeløsning så?

Knus

nej desværre hjalp den ikke, ( Hinneløsning ) og jeg har faktisk fået så ondt at jeg nu heller ik kan side ned.. kan ikke gå og side.. det er så slemt at jeg måtte sende en mail idag til jordmoderne på viborg, og bede om hjælp, der skal gøres noget !! nu tager jeg til fys imorgen kl 07 ! så må vi se om det evt kan være en nerve.. men en ting er sikkert, jeg skal ikke gå over tid, dette bliver værre for hver dag :/ suuk

ihh så det snart din tur også, spænnende <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.