Opdate JM besøg idag 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Mor1012

Blev undersøgt indenvendig. var 1.5 cm åben. og hun lavede en hindeløsning. men hun sagde at hun regnede ikke med at ville gå i fødsel af denne hindeløsning.

barnet skønnes til 28-2900 gram og der er fint plads og dejlig blød mave "sagde hun

jeg følte godt nok barnet lagde lagt nede, tænker da nu at når man har sex, så rammer mandens ... barnets hoved ? !! for JM to jo bare sin finger op og kunne mærke hoved og løsne hinderne... nåe .. ja sorry

nåe men dejlig besøg hos JM, hos en anden end jeg plejede at komme ved, men hende her var virkelig rar!!! super sød.. kan håbe det er hende som er der når jeg skal føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

hvor er det dejligt du fik en bedre tur til JM end mig

og ja hvis hun kan mærke barnets hoved med fingrene... så rammer man det vel også  

Anmeld

26. juli 2012

Mor1012

Kay skriver:

hvor er det dejligt du fik en bedre tur til JM end mig

og ja hvis hun kan mærke barnets hoved med fingrene... så rammer man det vel også  

jaa, ked af du ik fik samme gode behandling.. ikke alle Jm er lige forstående

hehe jah, det da lidt underligt så presser manden jo bare barnet længere op haha ej

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Emilieprinsessen skriver:

jaa, ked af du ik fik samme gode behandling.. ikke alle Jm er lige forstående

hehe jah, det da lidt underligt så presser manden jo bare barnet længere op haha ej

tænker også mere om de kan mærke de rammer noget andet  hihi det skulle du næsten havde spurgt jm om

Anmeld

26. juli 2012

Mor1012

Kay skriver:

tænker også mere om de kan mærke de rammer noget andet  hihi det skulle du næsten havde spurgt jm om

heh jaa ! <3

spøj til side, uanset hvad er det vildt man bare kan ta en finger op og mærke... men Jm sagde også Hun havde lange fingre

jeg er meget øm for neden nu sys jeg :/

Anmeld

26. juli 2012

noah3006

Hvorfor fik du lavet en invendig undersøgelse og hindeløsning? Spørg fordi jeg selv lige har været afsted til jordemoder tjek, og barnet er skønnet til 3400 g.  jeg er i uge 40 nu.... men har da ikke fået indvendig tjek??? så tænkte bare om det er noget du selv har ønsket eller om der er noget i vejen siden du har fået foretaget en hindeløsning??

Klem

Anmeld

26. juli 2012

Kay

heh jaa ! <3

spøj til side, uanset hvad er det vildt man bare kan ta en finger op og mærke... men Jm sagde også Hun havde lange fingre

jeg er meget øm for neden nu sys jeg :/

har hørt flere der har fået hindeløsning der bliver ømme eller får ubehag der nede efterfølgende... så mon ik det er meget normalt...

Anmeld

26. juli 2012

Mor1012

noah3006 skriver:

Hvorfor fik du lavet en invendig undersøgelse og hindeløsning? Spørg fordi jeg selv lige har været afsted til jordemoder tjek, og barnet er skønnet til 3400 g.  jeg er i uge 40 nu.... men har da ikke fået indvendig tjek??? så tænkte bare om det er noget du selv har ønsket eller om der er noget i vejen siden du har fået foretaget en hindeløsning??

Klem

Hej

helt fint at være spørgende nysgerrig

nææ, intet alvorligt galt.. jeg fortalte hende bare at jeg har mange smerter i lænd og mine fødder føles som om de er brækket, det gør så ondt når jeg går.. og så sover jeg ikke ordenligt pga rygsmerter ( det skal siges jeg har en på 20 mdr I FORVEJEN) så jeg kan ikk bare slappe af hehe

så spurgte jeg hende om hun ville lave en hindeløsning hvis barnets vægt var Ok og jeg var åbnet

og det ville hun gerne

det kan være med til at forkorte "ventetiden" men det slet ikke sikkert en hindeløsning har en effekt.. men sidst jeg blev sat igang med emilie pga for lidt fostervand, der hjalp det

Anmeld

26. juli 2012

Mor1012

Kay skriver:

har hørt flere der har fået hindeløsning der bliver ømme eller får ubehag der nede efterfølgende... så mon ik det er meget normalt...

Jooo mon ikke

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Jooo mon ikke

ellers sket noget siden??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.