Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Helt klart bedre Jep, det var MEGET tydligt det var en dreng Vi fik alt i 3d også, hvilket bare gjorde det endnu mere tydligt. Desuden fik vi det bekræftet til MD, da han lå liiiige så man ku se alt hehe!
Helt klart bedre
Jep, det var MEGET tydligt det var en dreng Vi fik alt i 3d også, hvilket bare gjorde det endnu mere tydligt. Desuden fik vi det bekræftet til MD, da han lå liiiige så man ku se alt hehe!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariajny skriver: ihhhh hvor dejligt hvad gave i for 3d scanningen ??
ihhhh hvor dejligt hvad gave i for 3d scanningen ??
Tror nok vi gav 1300,- :/ .. og så fik vi rabat på en omkring uge 28, hvor man får VIRKELIG gode billeder
Mariajny skriver: som overskriften lyder var jeg til Nf i går... alt så super godt ud, så det var bare rigtig dejligt.. nu er jeg blevet rykket 5 dage frem igen så er 12+1 i dag..glæder mig til den september, så skal vi til MD og selvfølgelig have kønnet af vide.jeg har altså ret meget svært ved at vente med at få kønnet at vide, kan man tage en 3d-4d scanning og få det af vide tidligere end i uge 20???God dag til jer alle
som overskriften lyder var jeg til Nf i går... alt så super godt ud, så det var bare rigtig dejligt.. nu er jeg blevet rykket 5 dage frem igen så er 12+1 i dag..glæder mig til den september, så skal vi til MD og selvfølgelig have kønnet af vide.jeg har altså ret meget svært ved at vente med at få kønnet at vide, kan man tage en 3d-4d scanning og få det af vide tidligere end i uge 20???God dag til jer alle
Baby2påvej skriver: Nu ved jeg ikke hvor du er fra men i århus kan du få en kønsscanning fra uge 14 til 500kr
Nu ved jeg ikke hvor du er fra men i århus kan du få en kønsscanning fra uge 14 til 500kr
Mariajny skriver: uhhhh jeg vil også bare gerne vide det... må have bestilt en tid
uhhhh jeg vil også bare gerne vide det... må have bestilt en tid
ja det må du gøre så spændende ...
Mariajny skriver:hold da op det var tidligt... jeg bor lidt uden for Hobro, så der er ikke så langt til Aarhus.. har du en hjemmeside ???
Baby2påvej skriver: Scanningsjordemoderen.dk
Scanningsjordemoderen.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128