Jeg var til NF i går..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Mariajny

HeidiØ skriver:

Helt klart bedre

Jep, det var MEGET tydligt det var en dreng Vi fik alt i 3d også, hvilket bare gjorde det endnu mere tydligt. Desuden fik vi det bekræftet til MD, da han lå liiiige så man ku se alt hehe!

ihhhh hvor dejligt hvad gave i for 3d scanningen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

HeidiØ

Mariajny skriver:

ihhhh hvor dejligt hvad gave i for 3d scanningen ??

Tror nok vi gav 1300,- :/ .. og så fik vi rabat på en omkring uge 28, hvor man får VIRKELIG gode billeder

Anmeld

26. juli 2012

2babygirls

Mariajny skriver:

som overskriften lyder var jeg til Nf i går... alt så super godt ud, så det var bare rigtig dejligt.. nu er jeg blevet rykket 5 dage frem igen så er 12+1 i dag..

glæder mig til den september, så skal vi til MD og selvfølgelig have kønnet af vide.
jeg har altså ret meget svært ved at vente med at få kønnet at vide, kan man tage en 3d-4d scanning og få det af vide tidligere end i uge 20???

God dag til jer alle

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men i århus kan du få en kønsscanning fra uge 14 til 500kr

Anmeld

26. juli 2012

Mariajny

Baby2påvej skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men i århus kan du få en kønsscanning fra uge 14 til 500kr

hold da op det var tidligt... jeg bor lidt uden for Hobro, så der er ikke så langt til Aarhus.. har du en hjemmeside ???

Anmeld

26. juli 2012

MiaLarsen

Mariajny skriver:

uhhhh jeg vil også bare gerne vide det... må have bestilt en tid

ja det må du gøre så spændende ...

Anmeld

26. juli 2012

2babygirls

Mariajny skriver:

hold da op det var tidligt... jeg bor lidt uden for Hobro, så der er ikke så langt til Aarhus.. har du en hjemmeside ???

Scanningsjordemoderen.dk

Anmeld

26. juli 2012

Mariajny

Baby2påvej skriver:

Scanningsjordemoderen.dk

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.