Jeg var til NF i går..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Mariajny

som overskriften lyder var jeg til Nf i går... alt så super godt ud, så det var bare rigtig dejligt.. nu er jeg blevet rykket 5 dage frem igen så er 12+1 i dag..

glæder mig til den september, så skal vi til MD og selvfølgelig have kønnet af vide.
jeg har altså ret meget svært ved at vente med at få kønnet at vide, kan man tage en 3d-4d scanning og få det af vide tidligere end i uge 20???

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Holbæktrunten

Mariajny skriver:

som overskriften lyder var jeg til Nf i går... alt så super godt ud, så det var bare rigtig dejligt.. nu er jeg blevet rykket 5 dage frem igen så er 12+1 i dag..

glæder mig til den september, så skal vi til MD og selvfølgelig have kønnet af vide.
jeg har altså ret meget svært ved at vente med at få kønnet at vide, kan man tage en 3d-4d scanning og få det af vide tidligere end i uge 20???

God dag til jer alle

Vi fik det at vide i uge 16 ved en selvbetalt scanning - det er vist der der er størst sandsynlighed for at se kønnet... Vi fik at vide at det var en dren - og ud kom en dreng... MD scanningen bekræftigede det også

Anmeld

26. juli 2012

MiaLarsen

Mariajny skriver:

God dag til jer alle

Ja det ligger scanningsklinikker lidt over det hele og der kan man vist få det afhvide i uge 16 eller 17 .. jeg fik mit ahvide i uge 18 mener jeg

Anmeld

26. juli 2012

Mariajny

Holbæktrunten skriver:

Vi fik det at vide i uge 16 ved en selvbetalt scanning - det er vist der der er størst sandsynlighed for at se kønnet... Vi fik at vide at det var en dren - og ud kom en dreng... MD scanningen bekræftigede det også

så må jeg bestille en tid... jeg kan IKKE vente

Anmeld

26. juli 2012

Mariajny

MiaLarsen skriver:

Ja det ligger scanningsklinikker lidt over det hele og der kan man vist få det afhvide i uge 16 eller 17 .. jeg fik mit ahvide i uge 18 mener jeg

uhhhh jeg vil også bare gerne vide det... må have bestilt en tid

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Mariajny skriver:

God dag til jer alle

Tillykke

Jeg blev scannet omkring uge 15 ved Scanningsjordemoderen. Sindssygt dygtige, men lidt pebret Men man er vel nysgerrig.

I øvrigt er det ikke sikkert du kan få det at vide til MD.. de scanner jo ikke direkte efter det, så hvis baby ligger forkert, er det bare ærgeligt

Anmeld

26. juli 2012

Mariajny

HeidiØ skriver:

Tillykke

Jeg blev scannet omkring uge 15 ved Scanningsjordemoderen. Sindssygt dygtige, men lidt pebret Men man er vel nysgerrig.

I øvrigt er det ikke sikkert du kan få det at vide til MD.. de scanner jo ikke direkte efter det, så hvis baby ligger forkert, er det bare ærgeligt

ej det vidste jeg slet ikke... jeg vil bestille en tid på en privat klinik i uge 16+ kan IKKE vente med at vide det køn jeg har det som et lille barn, dagen før juleaften.

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Mariajny skriver:

ej det vidste jeg slet ikke... jeg vil bestille en tid på en privat klinik i uge 16+ kan IKKE vente med at vide det køn jeg har det som et lille barn, dagen før juleaften.

Ej, havde det fuldstændig som dig hihi! Så jeg sys du sku bestille tid ..

Anmeld

26. juli 2012

Mariajny

HeidiØ skriver:

Ej, havde det fuldstændig som dig hihi! Så jeg sys du sku bestille tid ..

det gør jeg også... men der er også bare 4 uger, men selvfølgelig bedre end 8 uger

passede det du fik af vide på klinikken ??

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

Mariajny skriver:

det gør jeg også... men der er også bare 4 uger, men selvfølgelig bedre end 8 uger

passede det du fik af vide på klinikken ??

Helt klart bedre

Jep, det var MEGET tydligt det var en dreng Vi fik alt i 3d også, hvilket bare gjorde det endnu mere tydligt. Desuden fik vi det bekræftet til MD, da han lå liiiige så man ku se alt hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.