bemærkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

twinny

Rebecca55 skriver:

Jeg har vist fået samtlige kommentar de beskriver op til flere gange. Der var enda en dame der tog fat i min arm, for at få mig til at stoppe op så hun lige kunne fortælle mig, hvor synd hun synes det var for mig. Jeg bliver desværre så paf, at jeg aldrig rigtig får svaret kækt igen, men bare siger jeg er over lykkelig for alle 3.

Jeg synes dog noget af det værste er de folk(som regl damer), som mener det er deres ret til at stikke deres store hoveder helt ned i barnevognen og skal pille ved dem. På trods af 3 forskrækkede babyer der udbryder i ulykke grå, fordi de bliver vækket af en vildt fremmed dame. Ja så bliver de sq ved med at pille og jeg må til sidst næsten hive kvindfolkene væk.

Så til sidst kørte jeg altid med myggenet om jeg var inde eller ude, for at beskytte mine børn.

Men har lært at ignorere folks dumme kommentar.

Ja, helt ærligt. Folk er også helt nede i vores barnevogn. Og ene dreng er en smule sensitiv og kan ikke så godt li fremmede, så det tager en krig at få rod over ham igen.  Og de er bare ligeglad og griner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Rebecca55

twinny skriver:

Ja, helt ærligt. Folk er også helt nede i vores barnevogn. Og ene dreng er en smule sensitiv og kan ikke så godt li fremmede, så det tager en krig at få rod over ham igen.  Og de er bare ligeglad og griner.

Ja de har ingen hæmninger. Kender en med tvillinger der havde bedt en kvinde om at gå væk fra hendes tvillingevogn, da drengene lå og sov. Kvindens respons var: Når du har tvillinger ber du jo selv om opmærksomheden og det er min ret at skal se dem.... 

Der tror jeg på ingen måde jeg ville kunne styre mig og havde nok svinet hende til.

Anmeld

30. juli 2012

twinny

Rebecca55 skriver:

Ja de har ingen hæmninger. Kender en med tvillinger der havde bedt en kvinde om at gå væk fra hendes tvillingevogn, da drengene lå og sov. Kvindens respons var: Når du har tvillinger ber du jo selv om opmærksomheden og det er min ret at skal se dem.... 

Der tror jeg på ingen måde jeg ville kunne styre mig og havde nok svinet hende til.

Jamen hva fanden sker der for folk? Hun havde fået en god sviner af mig.

Anmeld

30. juli 2012

Rebecca55

twinny skriver:

Jamen hva fanden sker der for folk? Hun havde fået en god sviner af mig.

Jamen det er grotæsk... Vi er en ren atraktion for folk når vi kommer gående med vores trillingevogn. Så vi går konsekvent i rask tempo og stopper ikke op for folks kommentar og nysgerringhed.

Anmeld

30. juli 2012

CaWi

Kan da godt være det til tider kan være mere hårdt for jer, end os med kun en.
Men i får dobbelt/tribbelt så meget ud af at være gravid og føde som os andre. Vi skal igennem det flere gange jo

Anmeld

30. juli 2012

Leneur

Nåh ja, da mine nevø og niecer var små. Et hold tvillinger og efternøleren 13 mdr. efter blev folk helt skuffede over at det KUN var tvillinger når de stak hovederne ned i klapvognen og så at det ikke var trillinger...

Anmeld

30. juli 2012

lukaj

jeg har også fået mange mærkelige kommentarer da mine drenge var små, men jeg kan da berolige med at det forsvinder igen. idag da drengene er 9 år er der ingen der siger noget negativt om hvor hårdt det dog må være. det er åbenbart kun hårdt at have tvillinger under 3 år, de skulle bare vide hæ hæ

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Nu har jeg ikke tvillinger, men pseudo-tvillinger. Der er 14 mdr mellem dem, og elsker dem, selvom det Er mega hårdt. Giver udfordringer, men anderledes end tvillinger. Men der skal man også høre meget, som hvor er Det synd, og det må være hårdt osv osv, konstant høre på at det da kun var en upser, trods lillepigen var mere end planlagt. Vi turde ikke drømme om det gik så hurtigt, men vi gjorde aktive forsøg, og brugte æl-teste, så når folk gennem, hun er da en upser, insinuerer at hun ikke ER ønsket, bliver jeg så ked.

Håber det er ok, jeg også lige sneg mig med, selvom det er pseudoer jeg har

Det må også være stort med tvillinger, har tænkt tanken at det kunne være sjovt hvis man var så heldig at få tvillinger næste gang hvor må de også have meget glæde af hinanden

Anmeld

1. august 2012

kbh-tøs

Er stadig gravid med vores tvillinger og deres storesøster runder lige 2 år inden de kommer og det folk kan sige til os er, " nej, det bliver hårdt", " I får da noget at se til, godt det ikke er mig", "hvad så med bilen?", " har I plads til det?". og tillykke, bliver altid sagt med et blik som siger.... "held og lykke"

Vi har været noget tid om at komme dertil hvor vi kan glæde os og så hjælper disse kommentarer ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.