bemærkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

TNBC

hej

Er der nogen af jer der har fået "onde" bemærkninger fordi I har tvillingere?

Som:Hvor er det synd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

twinny

Yurie skriver:

hej

Er der nogen af jer der har fået "onde" bemærkninger fordi I har tvillingere?

Som:Hvor er det synd 

vi har altid "det må være så hårdt og i får da intet søvn" og i den stil. Dog aldrig hvor er det synd.

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

twinny skriver:

vi har altid "det må være så hårdt og i får da intet søvn" og i den stil. Dog aldrig hvor er det synd.

jeg læste den her og må indrømme at jeg blev lidt chokeret over hvad folk har sagt  http://www.min-mave.dk/artikler/tvillinger/bemaerkninger/negativ-tvillingeforaeldre.htm

Anmeld

25. juli 2012

twinny

Yurie skriver:

jeg læste den her og må indrømme at jeg blev lidt chokeret over hvad folk har sagt  http://www.min-mave.dk/artikler/tvillinger/bemaerkninger/negativ-tvillingeforaeldre.htm

Vi har hørt mange af dem. Men vender bare det døve øre til.

Det bedste i hele verden er mine TO guldklumper. :D:D:D aldrig om jeg ville bytte dem ud med en. Heller ikke når de har skreget på skift hele aften.  

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

twinny skriver:

Vi har hørt mange af dem. Men vender bare det døve øre til.

Det bedste i hele verden er mine TO guldklumper. aldrig om jeg ville bytte dem ud med en. Heller ikke når de har skreget på skift hele aften.  

Forstår jeg godt

Anmeld

25. juli 2012

twinny

Yurie skriver:

Forstår jeg godt

Men ja folk burde tænke sig om.

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

twinny skriver:

Men ja folk burde tænke sig om.

ja meget

Anmeld

29. juli 2012

Rebecca55

Yurie skriver:

Jeg har vist fået samtlige kommentar de beskriver op til flere gange. Der var enda en dame der tog fat i min arm, for at få mig til at stoppe op så hun lige kunne fortælle mig, hvor synd hun synes det var for mig. Jeg bliver desværre så paf, at jeg aldrig rigtig får svaret kækt igen, men bare siger jeg er over lykkelig for alle 3.

Jeg synes dog noget af det værste er de folk(som regl damer), som mener det er deres ret til at stikke deres store hoveder helt ned i barnevognen og skal pille ved dem. På trods af 3 forskrækkede babyer der udbryder i ulykke grå, fordi de bliver vækket af en vildt fremmed dame. Ja så bliver de sq ved med at pille og jeg må til sidst næsten hive kvindfolkene væk.

Så til sidst kørte jeg altid med myggenet om jeg var inde eller ude, for at beskytte mine børn.

Men har lært at ignorere folks dumme kommentar.

Anmeld

29. juli 2012

Troldemommi

Til jer der har tvillinger og trillinger, jeg syntes i er møg hamrende heldige, tænk lige i stedet for et mirakel har i fået to eller tre endda på samme tid, jeg syntes i skal se jer selv som de særlige udvalgte, i prøver noget som kun meget få af os oplever.

Monica

Anmeld

29. juli 2012

twinny

Monica P skriver:

Til jer der har tvillinger og trillinger, jeg syntes i er møg hamrende heldige, tænk lige i stedet for et mirakel har i fået to eller tre endda på samme tid, jeg syntes i skal se jer selv som de særlige udvalgte, i prøver noget som kun meget få af os oplever.

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.