Numsevand i sengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Mother-love

Hahahah det er skønt. Isabella vågnede også imorges og lå først og snakkede lidt hvorefter hun begynder og brokke sig. Og pludselig bliver hun stille hvor jeg tænker hvad laver hun nu. Hunhavde så taget det glas der stod i vindueskarmen som vi har villet give hende vand fra igår aftes. Hele hende seng var plaskvåd samt hende selv. Griner det er fantastisk.

Også når man ikke har hørt hende i et stykke tid og man prøver at finde hende og hun så er i færd med at tømme alle bleer, stofbleer, skumklude, vådservietter og hagesmække ud fra puslebordet. Og skumkludene er revet i 1000 srykker ud over det hele hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Mother-love

Hahahah det er skønt. Isabella vågnede også imorges og lå først og snakkede lidt hvorefter hun begynder og brokke sig. Og pludselig bliver hun stille hvor jeg tænker hvad laver hun nu. Hunhavde så taget det glas der stod i vindueskarmen som vi har villet give hende vand fra igår aftes. Hele hende seng var plaskvåd samt hende selv. Griner det er fantastisk.

Også når man ikke har hørt hende i et stykke tid og man prøver at finde hende og hun så er i færd med at tømme alle bleer, stofbleer, skumklude, vådservietter og hagesmække ud fra puslebordet. Og skumkludene er revet i 1000 srykker ud over det hele hehe

Anmeld

25. juli 2012

Missq4

hehe jeg har altid bare gjord skumkludene våde som jeg skulle bruge dem jeg gad nemlig ikke det der for enten ville den lille vælte den ellers ville jeg på et tidpunkt hehe

men kram til dig håber han snart sover hvis han ikke allerede gør det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.