Numsevand i sengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

MorDk

Ja jeg er igang med at få min dreng til at sove. Han sover i tremmeseng (indtil august) og der er en pusleplade på hans seng og en reol ved siden af til vand, pusleting mm.

Han ligger og roder rundt derinde og pludselig er han meget stille... som i "jeg laver ballade-stille" Jeg går derind! Og hvad ser jeg?

Han har tømt sit "numsevand" ned i sengen og revet alle bleer ud af posen. Så mig skifte sengetøj og rydde op. Han sidder bare på puslebordet og griner højlydt!  Jeg er bare træt! Han er nemlig hele tiden ude på ballade... SUK! Den alder der...jeg vil selv, kan selv...SUK! Han fylder 2 år til september!

Nå, men måtte bare lige dele det med jer. Er lidt træt og ville ønske han snart ville falde til ro!

God aften til jer alle!

Ps: Undskyld det blev vidst lidt rodet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

25. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er vist den klassiske, he he he. Ting skal bare ikke kunne nås og slet ikke når man næsten er 2 år.

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

MoarHvidovre skriver:

Det er vist den klassiske, he he he. Ting skal bare ikke kunne nås og slet ikke når man næsten er 2 år.

NEJ liiige præsis! Har også rykket sengen et godt stykke væk fra reolen nu... SUK!

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Ja jeg er igang med at få min dreng til at sove. Han sover i tremmeseng (indtil august) og der er en pusleplade på hans seng og en reol ved siden af til vand, pusleting mm.

Han ligger og roder rundt derinde og pludselig er han meget stille... som i "jeg laver ballade-stille" Jeg går derind! Og hvad ser jeg?

Han har tømt sit "numsevand" ned i sengen og revet alle bleer ud af posen. Så mig skifte sengetøj og rydde op. Han sidder bare på puslebordet og griner højlydt!  Jeg er bare træt! Han er nemlig hele tiden ude på ballade... SUK! Den alder der...jeg vil selv, kan selv...SUK! Han fylder 2 år til september!

Nå, men måtte bare lige dele det med jer. Er lidt træt og ville ønske han snart ville falde til ro!

God aften til jer alle!

Ej, hihi, måtte lige trække på smilebåndet over ordet "numsevand"

Men det er filme ikke sjovt, altså! Sikken en rod! Kan godt forstå du er træt!

Anmeld

25. juli 2012

Nettemor

Hehe Sebastian laver også meget ballade i perioder! Ting han VED er no-go bliver gjort mens han holder øje med vores reaktion

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

Nettemor skriver:

Hehe Sebastian laver også meget ballade i perioder! Ting han VED er no-go bliver gjort mens han holder øje med vores reaktion

Ja haha og bare blikket i deres øjne .... JESUS!

Anmeld

25. juli 2012

Nettemor

MorDk skriver:

Ja haha og bare blikket i deres øjne .... JESUS!

Ja de VED godt at de laver ballade!

Anmeld

25. juli 2012

Clisolka

MorDk skriver:

God aften til jer alle!

Ohhhh gooood jeg ved hvordan du har det - der bliver også afprøvet tålmodighed herhjemme pt med Isabella på snart 22 mrd 

Haha utroligt hvad de kan finde på at lave af ballade 

Anmeld

25. juli 2012

Isabella_mor

Sådan er min dreng også, skide irriterende, han har det der balladeblik når han laver ballade

Sådan et blik hvor han liiige kigger om vi ser det. Han laver så meget ballade og han er 18 mdr. Ballademager.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.