Ej big star supreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Miin'Baby'Mus

132319 skriver:

Åhr nej, my bad det er 2012 farverne men 2013 burde være på trapperne

Jeg afventer selv så jeg kan få købt en Scooter S

Nåe, kunne heller ikke finde ud af det haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

LHS

I vores ønskebørn er der 20 % på de vogne (gamle farver) Det er jo en hel del at sparer

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

BabyWish2012 <3 skriver:

Åhh så har du det nok værst... 

Hihi jo det har jeg også hørt.. Kan huske at hver gang jeg snakkede med min forrige læge så spurgte hun altid om jeg havde kvalme og spændinger i brysterne? Og i den graviditet havde jeg ingen symptomer og den graviditet endte også galt...

Er det her så mon et tegn.. ? Ved det ikke, håber jeg.

Har haft døgn kvalme i en måned, madlede og har kastet op 1 gang om dagen den sidste uge her. AAAAAAAAAD.. 

I så fald, ville jeg bestemt betragte det som en god ting . Fortæl gerne hvordan det går til TS  

Fy for den . Din stakkel .. Men trøst dig med, at det i de fleste tilfælde kun er de første 12 uger  

Anmeld

25. juli 2012

Miin'Baby'Mus

LHS skriver:

I vores ønskebørn er der 20 % på de vogne (gamle farver) Det er jo en hel del at sparer

Hvordan ved du det? Syntes ikke der stod noget i vores? 

Anmeld

25. juli 2012

Kongmulle

Babymamma skriver:

Det er forfærdeligt  Jeg er blevet forelsket i en Big Star Supreme, og den koster 7000 kr uden lift, pusletaske og alt det andet  Lift og pusletaske er 2000 kr oveni 

Han syntes selvfølgelig det er for dyrt når der er så mange andre lækre vogne inkl tilbehør, og kan sagtens følge ham. Men ih hvor er jeg forelsket  Han er selv vild med en Brio vi så på - og den er da også rigtig fin og lækker, men men men...

Han endda kigget brugtmarkedet igennem, men så bliver jeg ked af at der er pletter og rust på, og der vil jo heller ikke være garanti hvis uheldet skulle være ude. Det er så øv bøv.

Kommer der nogensinde udsalg og hvornår mon? 

Har du en speciel årgang du søger? Jeg skal ikke bruge min mere hvis det er. Pænt og velholdt og alt inkl ( lift, parasol og regnslag/insektnet)

Har regnet med 1500 for den.

Anmeld

25. juli 2012

Pigent

Babymamma skriver:

Det er forfærdeligt  Jeg er blevet forelsket i en Big Star Supreme, og den koster 7000 kr uden lift, pusletaske og alt det andet  Lift og pusletaske er 2000 kr oveni 

Han syntes selvfølgelig det er for dyrt når der er så mange andre lækre vogne inkl tilbehør, og kan sagtens følge ham. Men ih hvor er jeg forelsket  Han er selv vild med en Brio vi så på - og den er da også rigtig fin og lækker, men men men...

Han endda kigget brugtmarkedet igennem, men så bliver jeg ked af at der er pletter og rust på, og der vil jo heller ikke være garanti hvis uheldet skulle være ude. Det er så øv bøv.

Kommer der nogensinde udsalg og hvornår mon? 

Hvis du køber barnevogn, pusletaske, lift, insektnet/fluenet, regnslag, madrasser og andet udstyr til barnevognen samlet så tror jeg du kan spare lidt, men er ikke 100% sikker 

Har fundet nogle Emmaljunga barnevogne på dba som står som ny eller næsten

http://www.dba.dk/barnevogn-emmaljunga-big-star/id-84712744/

http://www.dba.dk/barnevogn-emmaljunga-big-star/id-84640043/

http://www.dba.dk/barnevogn-emmaljunga-uniq/id-84561809/

Anmeld

25. juli 2012

LHS

Babymamma skriver:

Hvordan ved du det? Syntes ikke der stod noget i vores? 

Uhh fik det afvide af en veninde. Men det står nede i butikken. Det er i Ønskebørn i Randers. Ved ikke om de har det i alle butikker eller om det kun er her? De er også i fine farver - grå, brun, sort, grøm m.fl.

Anmeld

25. juli 2012

annecatrine88

Min kæreste og jeg købte både barnevogn og klapvogn for 7 uger siden, da den farve vi ville have var ved at være udsolgt. Vi fik 15 procent i rabat i ønskebørn Randers på alt vi købte.

Anmeld

25. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Kongmulle skriver:

Har du en speciel årgang du søger? Jeg skal ikke bruge min mere hvis det er. Pænt og velholdt og alt inkl ( lift, parasol og regnslag/insektnet)

Har regnet med 1500 for den.

Uh det ved jeg slet ikke, jeg har kun set dem fra 2012  Du kunne ikke tage et billede eller sådan noget?

Anmeld

25. juli 2012

Miin'Baby'Mus

annecatrine88 skriver:

Min kæreste og jeg købte både barnevogn og klapvogn for 7 uger siden, da den farve vi ville have var ved at være udsolgt. Vi fik 15 procent i rabat i ønskebørn Randers på alt vi købte.

Lækkert, ej må da lige hører vores ad så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.