Ej big star supreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Så er det derfor!

Kan du give råd om hvilke butikker der har mest af de nye modeller? Jeg har ikke været i børnebutikker i denne graviditet så ved ikke hvordan markedet ser ud nu.. 

Jeg har været i Babysam og Ønskerbørn og Ønskebørn havde en hel væg med dem - så syntes klart Ønskebørn 

Det mærkelige er, at da vi var i Babysam der stod alle ekspedienterne med manualer og hørte flere kunder sige at de var da dårlige til at sælge deres ting. Det var som om at de slet ikke vidste noget som helst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Mom2

BabyWish2012 <3 skriver:

Så er det derfor!

Kan du give råd om hvilke butikker der har mest af de nye modeller? Jeg har ikke været i børnebutikker i denne graviditet så ved ikke hvordan markedet ser ud nu.. 

Vi har brugt Ønskebørn da det er den som ligger tættest på os og fordi de har et meget større udvalg af Emmaljunga vogne end Babysam, da de ejer Odder og derfor prioritere at sælge dem.
Men tror du skal være heldig at finde en efterhånden, limitid edition modellerne for 2012 er udsolgt de fleste steder

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvilke farver er ved at udgå? Jeg er også forelsket i Big Star Supreme, men den model jeg går efter (2012' model med blå streger) den kan man ikke få i lyserød streg til pige, kun i kombi modellen, men har da set en pige herinde have Big star supreme modellen ? Hvorfor kan man så ikke finde den nogen steder ? 

Altså du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at netop den model, med den lyserøde streg også er ved at udgå.. Det er nok derfor du ikke har kunne finde den

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har set netop den model i min lokale babysam på Amager hvis det er ?

Anmeld

25. juli 2012

M&N

BabyHL skriver:

Altså du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at netop den model, med den lyserøde streg også er ved at udgå.. Det er nok derfor du ikke har kunne finde den

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har set netop den model i min lokale babysam på Amager hvis det er ?

Uhh er bare bange for den udgår. Kiggede på den under min forrige graviditets som gik lidt i vasken jo og ved slet ikke om jeg kan lide 2013 modellerne som kommer jo...

Hvor meget har du set den til? Det er den på 97 cm ikke? 

Vi bor i Vallensbæk.. 

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

BabyHL skriver:

Ja okay - skulle nok lige have læst lidt videre og set at tusind andre allerede havde skrevet det samme  

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

BabyWish2012 <3 skriver:

Uhh er bare bange for den udgår. Kiggede på den under min forrige graviditets som gik lidt i vasken jo og ved slet ikke om jeg kan lide 2013 modellerne som kommer jo...

Hvor meget har du set den til? Det er den på 97 cm ikke? 

Vi bor i Vallensbæk.. 

Nej det er også farligt .. Så kan man købe 2012 modellen, og så viser det sig at 2013 er meget federe . Eller omvendt! 

Åh, så meget har jeg slet ikke kigget .. Jeg venter selv en dreng, så lyserød fanger ikke så meget mit blik i øjeblikket . Men jeg så ihvertfald bare at den hang på væggen. Den står garanteret bare til standard pris .. Men hvis den er ved at udgå, så burde de jo være til at forhandle med :-) . De vil jo gerne af med dem.. Hehe. 

Men jo, den er på 97 cm . Har selv købt en Big Star Supreme, men i sådan en limited edition, som jeg fandt på Babymessen i Øksnehallen.. 

Ja okay, Vallensbæk er jo ikke engang så langt væk . Så hvis I får lyst til at tage på tur, burde I da kigge forbi Amager  

Anmeld

25. juli 2012

M&N

BabyHL skriver:

Nej det er også farligt .. Så kan man købe 2012 modellen, og så viser det sig at 2013 er meget federe . Eller omvendt! 

Åh, så meget har jeg slet ikke kigget .. Jeg venter selv en dreng, så lyserød fanger ikke så meget mit blik i øjeblikket . Men jeg så ihvertfald bare at den hang på væggen. Den står garanteret bare til standard pris .. Men hvis den er ved at udgå, så burde de jo være til at forhandle med :-) . De vil jo gerne af med dem.. Hehe. 

Men jo, den er på 97 cm . Har selv købt en Big Star Supreme, men i sådan en limited edition, som jeg fandt på Babymessen i Øksnehallen.. 

Ja okay, Vallensbæk er jo ikke engang så langt væk . Så hvis I får lyst til at tage på tur, burde I da kigge forbi Amager  

Tusind tak! Så ved jeg hvertfald at den findes! Jeg skal nok skaffe den!!! Hvis jeg vil, så skal jeg,  Ej hehe...

Men nu ved vi ikke hvad vi venter os endnu... Men jeg er bare faldet pladask i den model, og blev lidt ærgelig da jeg ikke kunne finde den nogensteder i lyserød.. Andet end kombi.. Så dejligt.. du har reddet min dag.. 

Er super nervøs.. Skal til ts idag.. 

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak! Så ved jeg hvertfald at den findes! Jeg skal nok skaffe den!!! Hvis jeg vil, så skal jeg,  Ej hehe...

Men nu ved vi ikke hvad vi venter os endnu... Men jeg er bare faldet pladask i den model, og blev lidt ærgelig da jeg ikke kunne finde den nogensteder i lyserød.. Andet end kombi.. Så dejligt.. du har reddet min dag.. 

Er super nervøs.. Skal til ts idag.. 

Det er jeg da glad for . Glad for at kunne hjælpe  . Du skal nok få den ! 

Alt er sikkert helt fint til TS ! . På sådan en dejlig dag, kan der kun komme gode nyheder . Min veninde har været til MD idag, og der var alt fint..

Anmeld

25. juli 2012

M&N

BabyHL skriver:

Det er jeg da glad for . Glad for at kunne hjælpe  . Du skal nok få den ! 

Alt er sikkert helt fint til TS ! . På sådan en dejlig dag, kan der kun komme gode nyheder . Min veninde har været til MD idag, og der var alt fint..

Tak.. Ihh hvor du sød.. 

Håber alt er som det skal være.. Det er en dejlig dag og som nygravid sidder jeg og bager herhjemme.. Har lige kastet op.. Dejligt ikk' 

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak.. Ihh hvor du sød.. 

Håber alt er som det skal være.. Det er en dejlig dag og som nygravid sidder jeg og bager herhjemme.. Har lige kastet op.. Dejligt ikk' 

Sidder også og STEGER ! Dog som højgravid - og tro mig, det er heller ikke sjovt!  

Haha, jo det lyder satme lækkert.. Men siger de kloge ikke, at kvalme er et godt tegn ? . Hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.