Mit hjerte er knust......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2012

Anonym trådstarter

.

Til tider låner jeg min bonus søn pc.Jeg tænkte ikke vider over dette i mandag da jeg lånt den af jeg var på hansprofil før jeg så nået jeg nok ikke skulle haave set.Men kunne ikke stoppe med af læse da jeg så mit navn.Min bonus søn hader mig og elsker mig ikke han ser ikke sin mor og bor her og gjort det ca to år nu her. Men han skiver jeg er fucken neder og han ser sin fætter,s kæreste som mor og han skriver også en masse ondt om min søn f.eks godt det ikke er hans bio lillebror og en masse andet. hans far og jeg gik kort fra hianden sidste år pga flere ting især i det jeg syntes han gjor meget forskeld på 2 drenge det er ok der er lidt som sengtid f.eks da der er 3½ år mellem dem.Men når hans søn stjæler slik osv får han aldrig struerest min får 3-7 dag for alt som er slik. tv.pc osv men hans søn får bare skældud lidt. forleden odaget vi der mangle 500 kr og manden flippe med det samme på min søn men jeg fik en snak med ham ja det kan godt ske han har taget en gang før 10 kr eller slik mere ind min bonus søn men hans søn stjæler sgu mere i slikbutikker sammen med hans fætter også har de selv sagt.Men min søn fik hele turen men vi fik så snakke og han sagde da også undskyld vi hved stadig ikke o vi har talt forkert eller hvem der har taget de pengen.Men tilbage til hans pc. Jeg fik jo så læste alt dette med han ikke kan lide mig som jeg trode efter så mange gør så ondt af vide og bære på alene men jeg tør ikke sige det til kæresten for jeg hved hans søn får det afvide også flipper han mega ud er lidt bange for ham han er jo en stor dreng.Han har trude mig en gang med af slå mig.Han har aldrig jo gjort dette og vi har heller ikke været uvenner anden to til tre gange på de her fem år jeg har kendt dem.

Jeg hved ikke mere om jeg skal bleve eller ej ikke. Ikke kun pga det her men alt der er sket osv.

Elsker dem begge to men jeg har følte længe min bonus søn heller så sin far var alenefar og har slået det hen flere gang men efter jeg har læst det her så bløde mit hjerte og tankerne køre rundt i jeg have ret osv øvøvøv.

Ikke rart af læse ens bonus søn heller ser sin fætters unge kæreste som mor ind mig trode lige osv.

Nej det gør ondt hved ikke ud eller ind har grædt de sidste to aftens alene.

Hved ville du gøre ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

TeamRocket

Well, teenagere er jo ikke videre kloge. Min mor har en rigtig sød mand, og han var nok det tætteste jeg nogensinde kom på at have en far- men jeg var ikke sød ved ham, jeg ved ikke hvorfor, nogen gange ønskede jeg han bare forsvandt. Noget inde i mig, følte vel at jeg forrådte mig far hvis jeg holdt af min mors mand- påtrods af min far selv valgte han ikke gad mig. Livet er spøjst. Man siger ting man ikke mener. Og man bliver heldigvis klogere med alderen. Mht at der bliver gjort forskel på drengene må du slå hårdt ned på det, det er ikke okay!

Anmeld

25. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså han vil da ikke være den første teenager der skriver noget i vrede om sine forældre/bonusforældre.

Det er ikke alle børn der tager det at far har en kæreste og pludeselig har jeg en "lillebror" lige nemt. Det er okay han har svært ved det.

Men jeg synes også det ud fra dit indlæg lyder som om den er lidt gal med opdragelsen.

Desuden er det IKKE okay at læse andres personlige breve - uanset omom du var nysgerrig eller om dit navn stod der. De ødelægger  tilliden mellem dig og din bonussøn. Og jeg ville godt kunne forstå hvis han blev sur på dig, for det er hans private tanker og følelser han har ret til at udtrykke.

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for svarte.

Vi er jo af og til på hiandens profiler og spille for hianden så et sted ser jeg ikke problemet vi er jo ret åben osv trode jeg. vi har  været sammen i mange år så det her kommer bag på mig han skriver sådan og det er ikke srkevet i vrede fra hans side af de skriver om alt muligt første og med et om min søn så om mig og det er alt sammen samme dag.den dag har vi ikke været uvenner eller nået så det hænger slet ikke samme i han skirver det i vred f.eks.

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

ps han er ikke en teenager mere.han blever jo 18 om bare et par år.

Anmeld

25. juli 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Mine forældre blev skilt da jeg var 14. Og jeg kunne ikke FORDRAGE min mors kæreste. Det der med at han altid var hjemme ved os, og at jeg følte mig udenfor. 

Alle teenagere er trætte af deres forældre og bonusforældre i perioder. Done. Man er også træt af sine søskende, det er helt normalt.

Jeg syntes faktisk det er dig og din kæreste som begår fejlen ved at forskelsbehandle og hvis du bruger hans computer og bruger så må du også lære ikke at rode i det personlige, ellers får du slag over næsen.

En teenager er alderen fra 13 til 19 

Anmeld

25. juli 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Man er teenager fra 13 til og med 19 år

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

ja det er måske sandt nok men ville nu ikke sig jeg rode han er jo også på min og manden er også osv osv. jeg troede kun mn var teenager fra 12-16 + - måske ja.vi glemmer jo bare af logge af og til tider spiller osv vi jo på hiandens com.eller andet.

Nu er det ikke mig der gør forskeld men min kæreste.

Anmeld

25. juli 2012

klmf

Er han ikke bare en helt normal teenager, der er træt af sine forældre og søskende? Kan da godt forstå, du bliver ked af det, men jeg ville ikke lægge for meget i det.

Jeg synes dog det virker mere mærkeligt, at han stjæler så meget og at I som forældre ingenting gør Og at din mand får lov til at forskelsbehandle sådan... Det er da ikke fair overfor din dreng! Bliver du ikke træt af ham, når han opfører sig sådan overfor jer??

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Er han ikke bare en helt normal teenager, der er træt af sine forældre og søskende? Kan da godt forstå, du bliver ked af det, men jeg ville ikke lægge for meget i det.

Jeg synes dog det virker mere mærkeligt, at han stjæler så meget og at I som forældre ingenting gør Og at din mand får lov til at forskelsbehandle sådan... Det er da ikke fair overfor din dreng! Bliver du ikke træt af ham, når han opfører sig sådan overfor jer??

jo mega træt. Det skal så siges nu  det er mdr siden nu han har små taget nået i slikbutikken i det vi har taget hånd om dette og i det vi ikke bor der mere i den by og vi ved jo ikke om vi har talt forkert med den 500 kr fra bøtten eller ej så det er jo svært af give min søn eller min bonus søn skylden for det.men jo det sidste har du meget ret i jeg er mega træt af det af manden ikke kan se og give hans sø stuerest også når han kl 3-4 om natter tager ham i af tag mad,slik cola eller ligne var det min søn så var det 3 dage uden tv og pc f.eks.Nu gør min søn det ikke mere hvad vi ved min søn spør om alt men de har også fået af vide de skal spør om alt dog ikke af tag et glas vand eller mælk f.eks men mad efter aftensmaden nej slik kun i weekenden problem er bare min bonus søn holde det en uge ca og det samme med pc der skal slukkes kl 00 her i sommerferie og i weekenden lidt senere det holdes heller ikke han sover hele dagen hvor min hjælp til her med alt. 3 gang i dag sagde jeg min bonus søn skulle tømme opvaskeren det ar første da jeg sagde det er nu bip.. han endelig gjorede det. Manden kom hjem kl 11 sove til kl 16,30 og kørte kl 18.10 ca og kommer ikke hjem før kl 8 ca er så træt af jeg er bunde her med de børn dag ind og dag ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.