Spørgsmål om sex efter spontan abort.. HJÆLP..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

M&N

ønskebarn74 skriver:

jeg var jo så kun 7+0 henne.. og HCG er i 00..

underligt det kan blive ved.. synes nærmest det bliver værre.. ØV..

og at det holdt et par ugers pause..

og jeg får jo så nok ikke mens.. har jo ikke ret tit naturlig ægløsning..

Hmm, håber for dig at den alligevel kommer så du måske kan kommer over på den "anden side" ... 

Min krop har aldrig været sådan her efter mit indgreb, det er vildt hvor meget kroppen ændrer sig efter en abort.. Uanset hvordan.. Har også prøvet at have en SA sidste år..

Så ved hvordan du har det med at kroppen driller sådan.. DET ER IKKE SJOVT.. 

Min mens kom ret regelmæssigt de første 3 måneder efter aborten, fra marts og til juni kunne jeg have ÆL fx. 5 dage efter min mens skulle have været der.. Ret forvirrende... Men blev gravid på trods af en meget uregelmæssig cyklus.... 

Hvornår starter I op igen så? Med behandling? Er sikker på det skal blive jeres tur!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

ønskebørn74

BabyWish2012 <3 skriver:

Hmm, håber for dig at den alligevel kommer så du måske kan kommer over på den "anden side" ... 

Min krop har aldrig været sådan her efter mit indgreb, det er vildt hvor meget kroppen ændrer sig efter en abort.. Uanset hvordan.. Har også prøvet at have en SA sidste år..

Så ved hvordan du har det med at kroppen driller sådan.. DET ER IKKE SJOVT.. 

Min mens kom ret regelmæssigt de første 3 måneder efter aborten, fra marts og til juni kunne jeg have ÆL fx. 5 dage efter min mens skulle have været der.. Ret forvirrende... Men blev gravid på trods af en meget uregelmæssig cyklus.... 

Hvornår starter I op igen så? Med behandling? Er sikker på det skal blive jeres tur!!! 

vi kan desværre først komme igang tidligst i december.. og der er jo ferie lukket en del af måneden.. så det bliver nok januar..

min mand skal udstationeres til Afganistan i næsten 4md. han tager afsted i næste uge..

Anmeld

25. juli 2012

M&N

ønskebarn74 skriver:

vi kan desværre først komme igang tidligst i december.. og der er jo ferie lukket en del af måneden.. så det bliver nok januar..

min mand skal udstationeres til Afganistan i næsten 4md. han tager afsted i næste uge..

Uhh det er lang tid at vente, hvordan har du det?

Er det noget han gør tit.. eller? mht til job og sådan.

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

BabyWish2012 <3 skriver:

Uhh det er lang tid at vente, hvordan har du det?

Er det noget han gør tit.. eller? mht til job og sådan.

han er ved militæret fast.. så det sker han skal afsted..

jeg skal starte på nyt jo d. 6.8.. glæder mig sådan!!!

men godt har jeg det ikke.. det fylder meget savnet lige nu.. synes bare det er røv, at vi skulle igennem det lort igen.. vil jo bare SÅ gerne være mor!!!

Anmeld

25. juli 2012

M&N

ønskebarn74 skriver:

han er ved militæret fast.. så det sker han skal afsted..

jeg skal starte på nyt jo d. 6.8.. glæder mig sådan!!!

men godt har jeg det ikke.. det fylder meget savnet lige nu.. synes bare det er røv, at vi skulle igennem det lort igen.. vil jo bare SÅ gerne være mor!!!

Er det ikke vildt hårdt at han bare kan blive sendt ud sådan? Jeg kan dårligt nok undvære manden til Roskilde Festival, hehe.. 

Jeg forstår dine frustrationer, især når I har prøvet så længe, så fortjener I sq at det bliver jeres tur.. Jeg brænder virkelig også for at blive mor og håber denne her gang (3. gang) er lykkens gang... 

Ihhh tillykke med jobbet, som hvad?? 

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

BabyWish2012 <3 skriver:

Er det ikke vildt hårdt at han bare kan blive sendt ud sådan? Jeg kan dårligt nok undvære manden til Roskilde Festival, hehe.. 

Jeg forstår dine frustrationer, især når I har prøvet så længe, så fortjener I sq at det bliver jeres tur.. Jeg brænder virkelig også for at blive mor og håber denne her gang (3. gang) er lykkens gang... 

Ihhh tillykke med jobbet, som hvad?? 

jo det er hårdt.. men også sundt at savne hinanden.. vi tager aldrig hinanden for givet.. og vores forhold er stadig intenst kærligt og frækt som i den første tid.. og vi har 13½år på bagen..

og jobbet.. tjae.. har lige snakket med dem og det er ikke sikkert der er job alligevel..

Anmeld

25. juli 2012

M&N

ønskebarn74 skriver:

jo det er hårdt.. men også sundt at savne hinanden.. vi tager aldrig hinanden for givet.. og vores forhold er stadig intenst kærligt og frækt som i den første tid.. og vi har 13½år på bagen..

og jobbet.. tjae.. har lige snakket med dem og det er ikke sikkert der er job alligevel..

Ja, præcis, det er sundt at savne..

Lækkert at lidenskaben og kærligheden er der trods så mange år "på bagen" som du siger. 

Åhh, nej, hvad nu?

Anmeld

25. juli 2012

AnonymMor

ønskebarn74 skriver:

ved mig er det kommet igen.. vi kunne ret hurtigt have sex, da jeg ikke blødte ret længe.. og der var ikke noget i starten..

jeg har dem også uden at vi har sex.. og har ømme babser igen..

er ved at være træt af at føle mig gravid, hvis jeg ikke er det.. det er fandeme hårdt!!!

hvor lang var du henne ved aborten??

det er lige ved at være 4 uger siden vi mistede..

hejsa

Jeg mistede min pige i uge 22 pga misdannelser, og jeg stoppede også med at bløde rimelig hurtigt.. Jeg havde også tit ondt i ligamenterne efter sex med kæresten. og har også i de sidste par uger haft ligaments niv og ømme dutter, så var også ligeved at mistænke en ny graviditet inden første mens, men den fik jeg igår så desværre ikke  

Så tror det er meget normalt at have en slags efter symptomer eller hvad man nu skal kalde det  det er ret træls

Men held og lykke med det hele og håber det lykkedes for jer når i starter i behandling igen

Anmeld

25. juli 2012

klmf

Jeg mærkede intet efter min SA, men tror da ikke det er unormalt at have det sådan, men det er da bare megatræls for dig

Forresten, fedt med orgasme i flertal

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

lotchen skriver:

Jeg mærkede intet efter min SA, men tror da ikke det er unormalt at have det sådan, men det er da bare megatræls for dig

Forresten, fedt med orgasme i flertal

ja, jeg vil gerne snart have min krop tilbage.. med mindre jeg er gravid igen.. det ville jo være det jeg ønskede mig mest..

og ja, mega fedt min mand synes det er vildt frækt at få mig til at hyle af fryd.. så her er under 2 undtagelsen.. han er sgu bare min egen private sexgud.. ..

skrev jeg hvirkelig det..  .. GG..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.