Spørgsmål om sex efter spontan abort.. HJÆLP..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.393 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

ønskebørn74

Manden og jeg var sammen igår.. Skønt.. Gode orgasmer..

(undskyld detaljerne)..

Idag har jeg så ondt i ligamenterne i lysken..

Er det normalt når man ikke er gravid mere..???...

Har ALDRIG haft det, medmindre jeg var gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Kay

ingen anelse... men dejligt i hyggede jer

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

ingen anelse... men dejligt i hyggede jer

JEP..

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

25. juli 2012

M&N

Sådan fik jeg det også efter min abort, bare efter et kirurgisk indgreb. Lige i starten havde jeg stik og smerter i højre side af lysken andre gange i hele lysken som ligamentssmerter..

Jeg tror det er normalt, men ved det ikke, men du er ikke den eneste som har prøvet det...

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

BabyWish2012 <3 skriver:

Sådan fik jeg det også efter min abort, bare efter et kirurgisk indgreb. Lige i starten havde jeg stik og smerter i højre side af lysken andre gange i hele lysken som ligamentssmerter..

Jeg tror det er normalt, men ved det ikke, men du er ikke den eneste som har prøvet det...

hvor lang tid efter havde du det på den måde..??

og var det kun efter sex??

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Jeg havde det faktisk lidt længe, i starten troede jeg det var ægløsning men det blev ved og kun efter sex.. I længden blev det lidt irreterende, så kom jeg til læge undersøgelse (det gør man efter kirurgisk abort) og det forsvandt lidt efter lidt.

Men tror faktisk det varede 2-3 uger... 

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

Jeg havde det faktisk lidt længe, i starten troede jeg det var ægløsning men det blev ved og kun efter sex.. I længden blev det lidt irreterende, så kom jeg til læge undersøgelse (det gør man efter kirurgisk abort) og det forsvandt lidt efter lidt.

Men tror faktisk det varede 2-3 uger... 

ved mig er det kommet igen.. vi kunne ret hurtigt have sex, da jeg ikke blødte ret længe.. og der var ikke noget i starten..

jeg har dem også uden at vi har sex.. og har ømme babser igen..

er ved at være træt af at føle mig gravid, hvis jeg ikke er det.. det er fandeme hårdt!!!

hvor lang var du henne ved aborten??

det er lige ved at være 4 uger siden vi mistede..

Anmeld

25. juli 2012

M&N

ønskebarn74 skriver:

ved mig er det kommet igen.. vi kunne ret hurtigt have sex, da jeg ikke blødte ret længe.. og der var ikke noget i starten..

jeg har dem også uden at vi har sex.. og har ømme babser igen..

er ved at være træt af at føle mig gravid, hvis jeg ikke er det.. det er fandeme hårdt!!!

hvor lang var du henne ved aborten??

Jeg havde også en masse symptomer efter min abort, stikken i brysterne og i lysken... Samme symptomer som i starten, da jeg endelig fik manden til at købe en test om morgenen, så begyndte jeg at bløde (min første mens efter aborten) ... Ihh, fedt :/

Kroppen snyder helt vildt, især når man ønsker sig det rigtig meget, og nu ved jeg hvor meget i har været igennem.. 

Jeg var 12 uger henne... Faktisk 13 uger men ifølge scanningen til NF så voksede vores bebse bare ikke mere efter 11 uge selvom den var i live... 

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg havde også en masse symptomer efter min abort, stikken i brysterne og i lysken... Samme symptomer som i starten, da jeg endelig fik manden til at købe en test om morgenen, så begyndte jeg at bløde (min første mens efter aborten) ... Ihh, fedt :/

Kroppen snyder helt vildt, især når man ønsker sig det rigtig meget, og nu ved jeg hvor meget i har været igennem.. 

Jeg var 12 uger henne... Faktisk 13 uger men ifølge scanningen til NF så voksede vores bebse bare ikke mere efter 11 uge selvom den var i live... 

jeg var jo så kun 7+0 henne.. og HCG er i 00..

underligt det kan blive ved.. synes nærmest det bliver værre.. ØV..

og at det holdt et par ugers pause..

og jeg får jo så nok ikke mens.. har jo ikke ret tit naturlig ægløsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.