Ingen symptomer :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Frk.S

Jeg havde ikke symptomer af betydning før NF-scanningen. Det eneste jeg havde da jeg var 5+0, som dig, var at jeg var enormt træt.  Kunne sove og sove. 

Så jeg ved hvordan du har det Jeg var også enormt nervøs for, om alt nu var som det skulle være. Og VAR jeg nu også gravid. Det var først til NF-scanningen at det gik endeligt op for mig, at den var god nok.

Så prøv at se om du kan nyde det. Hvis du ikke får mange symptomer, så prøv at glæde dig over det (der er virkelig nogen de døjer). Måske sætter kvalmen ind om noge uger, og så vil du drømme dig tilbage til denne tid.

Held og lykke med det - håber du får en fantastisk graviditet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

natashalarsen

Det med ingen symptomer skal du ikk være ked a vidste slet ikk jeg var gravid de 2 første mdr :-P

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Lenea skriver:

Jeg er 14+3 og De eneste symptomer jeg har haft indtil videre er ømme bryster (ikke så meget mere) og øget tissetrang.

Jeg havde det præcis ligesom dig men fik for et par uger siden til NF bekræftiget at der vokser en lille spire derinde selvom jeg er sluppet nemt.

Jeg har valgt at nyde at min graviditet indtil videre er gået så nemt i stedet for at spekulere på hvorfor jeg ikke har symptomer

Det er dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste

Glæder mig så meget til NF! 

Ja du har ret. Jeg må nyde det, så længe det vare

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg tror ikke du skal bekymrer dig.. Men det kan jeg jo nemt sige.. Jeg har været meget bekymret både i forrige og denne graviditet.

Men jeg kan sige.. vær du glad for IKKE at have nogen symptomer. Kan dog se hvordan det er fra begge sider af, da min forrige var uden noget som helst  Men denne... Ja... Det ønsker du ikke 

Jeg har gået med DØGN kvalme siden slutningen af 4. uge... Ja i en måned nu... Jeg kaster op 1 gang om dagen, har tabt mig 4,2 kg, er træt og kan ikke få noget mad ned, OVERHOVEDET! 

Føler jeg har en klump i halsen fordi jeg skal kaste op... 

Jeg er sikker på din graviditet er heeeeeeeeeeel normal, hepper hvertfald på dig.. Hihi... 

Pøj pøj med graviditeten 

Ja jeg har også sagtens se at det er dejligt. Hvis jeg kastede op 24/7, ville jeg også være træt af det

Tusind tak! Hvor er du sød Glæder mig til jeg er lidt længere 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Hej

For nogen er det jo anderledes, men det kan også sagtens dukke op. Jeg har i mine graviditeter altid først rigtig fået kvalme efter uge 8. Iden da har det været lidt on/off og efter uge 8 er det så bare taget til. Men ved godt man stadig bekymrer sig, det har jeg selv gjort hver gang og det bliver jo bare ved i resten af graviditeten.

Held og lykke med det hele.

Som en anden skriver, så går det jo godt for langt de fleste.

Ja det SKAL også gå godt! Men hvorfor skulle det ikke også det?!

Jeg glæder mig til jeg har været til NF 

Tusind tak 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Jeg har næsten ikke mærket til, at jeg var gravid.. så bare rolig og jeg er 36+0 idag. 

Du skal da bare nyde, at du ikke er plaget af alle mulige trælse symptomer 

Årh det er dejligt at høre! Jeg håber også at jeg får en dejlig nem graviditet. Men jeg bliver bare helt bekymret! Glæder mig til jeg har set at den lille spire har det godt 

Ja du har helt ret! 

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

Ja jeg har også sagtens se at det er dejligt. Hvis jeg kastede op 24/7, ville jeg også være træt af det

Tusind tak! Hvor er du sød Glæder mig til jeg er lidt længere 

Hihi nej du ville nok ikke bytte med mine gener.. Jeg har kastet op 3 gange, bare idag  det er kun mavesyre for det jeg endelig kniber ned af mad kommer op igen...

Samt har jeg været forstoppet (min mave arbejder jo ikke) så har ikke været på toilettet i en uge nu! 

Not funny.. 

Kan godt forstå du glæder dig til at komme længere.. Hvad er din ca. termin? 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg havde ikke symptomer af betydning før NF-scanningen. Det eneste jeg havde da jeg var 5+0, som dig, var at jeg var enormt træt.  Kunne sove og sove. 

Så jeg ved hvordan du har det Jeg var også enormt nervøs for, om alt nu var som det skulle være. Og VAR jeg nu også gravid. Det var først til NF-scanningen at det gik endeligt op for mig, at den var god nok.

Så prøv at se om du kan nyde det. Hvis du ikke får mange symptomer, så prøv at glæde dig over det (der er virkelig nogen de døjer). Måske sætter kvalmen ind om noge uger, og så vil du drømme dig tilbage til denne tid.

Held og lykke med det - håber du får en fantastisk graviditet. 

Tusind tak Hvor er du sød! 

Det er dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste! 
Nogle dage tror jeg heller ikke helt at det er gået op for mig. Men altså, vi snakker meget om det her hjemme  og vi glæder os!

Jeg vil prøve at nyde det så meget som jeg kan og ikke bekymre mig så meget. Men glæder mig til jeg har set at den lille spire har det godt!

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Hihi nej du ville nok ikke bytte med mine gener.. Jeg har kastet op 3 gange, bare idag  det er kun mavesyre for det jeg endelig kniber ned af mad kommer op igen...

Samt har jeg været forstoppet (min mave arbejder jo ikke) så har ikke været på toilettet i en uge nu! 

Not funny.. 

Kan godt forstå du glæder dig til at komme længere.. Hvad er din ca. termin? 

Hehe jeg vil ikke brokke mig så

Det bliver lidt spændende at se, hvordan det hele kommer til at gå

Alt efter hvor jeg regner det ud, har jeg termin d. 26. eller 29. marts. Sååå i slutningen af marts  Det bliver jeg jo også klogere på til NF  

Anmeld

25. juli 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Ja, jeg ved godt det er underligt at jeg efterlyser kvalme mm., men altså... Jeg er 5+0 og har ingen symptomer. Jeg er så bange for at der er noget galt med graviditeten, fordi jeg ikke rigtig mærker noget. Jeg har rigtig ømme bryster og en smule stikken i underlivet, men det er det! 

Ved godt det er meget tidligt. Er bare så "glad" for de ømme bryster, for de bekræfter mig i at jeg stadig er gravid. 

Hvornår fik i symptomer? 

Jeg var 8+ uger henne da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Jeg havde været til NF før jeg fik symptomer. Og kender to, der begge har fået to børn, og de havde ingen symptomer i nogle af deres graviditeter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.