Ingen symptomer :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg ved godt det er underligt at jeg efterlyser kvalme mm., men altså... Jeg er 5+0 og har ingen symptomer. Jeg er så bange for at der er noget galt med graviditeten, fordi jeg ikke rigtig mærker noget. Jeg har rigtig ømme bryster og en smule stikken i underlivet, men det er det! 

Ved godt det er meget tidligt. Er bare så "glad" for de ømme bryster, for de bekræfter mig i at jeg stadig er gravid. 

Hvornår fik i symptomer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

nielsen80

Aldrig...ikke engang ømme bryster kan jeg mestre, og jeg er 37+0

Tror det er meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Aldrig...ikke engang ømme bryster kan jeg mestre, og jeg er 37+0

Tror det er meget forskelligt fra person til person.

Årh det var faktisk dejligt at høre Så er der håb forude. Synes bare der er sååå lang tid til NF Vil så gerne se at den lille spire har det godt. 

Men du har jo ikke langt igen

Anmeld

24. juli 2012

nielsen80

Anonym skriver:

Årh det var faktisk dejligt at høre Så er der håb forude. Synes bare der er sååå lang tid til NF Vil så gerne se at den lille spire har det godt. 

Men du har jo ikke langt igen

Ja masser håb, og den første tid synes alt så skrøbeligt. Tror det ville være unormalt, hvis du ikke var nervøs....hvis man har mange symtomer er man nervøs over det, har man ingen er det også bekymrende.....hihihi tror bare man bliver forbedredt på et liv fyldt med bekymringer for ens guldklump.

Det går heldigvis godt for langt de fleste.

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ja masser håb, og den første tid synes alt så skrøbeligt. Tror det ville være unormalt, hvis du ikke var nervøs....hvis man har mange symtomer er man nervøs over det, har man ingen er det også bekymrende.....hihihi tror bare man bliver forbedredt på et liv fyldt med bekymringer for ens guldklump.

Det går heldigvis godt for langt de fleste.

Du har ret Jeg håber på det bedste og venter i spænding til starten af september, hvor jeg skal scannes! 

Ja det kan godt være  Det må være et sundt tegn 

Anmeld

24. juli 2012

Lenea

Jeg er 14+3 og De eneste symptomer jeg har haft indtil videre er ømme bryster (ikke så meget mere) og øget tissetrang.

Jeg havde det præcis ligesom dig men fik for et par uger siden til NF bekræftiget at der vokser en lille spire derinde selvom jeg er sluppet nemt.

Jeg har valgt at nyde at min graviditet indtil videre er gået så nemt i stedet for at spekulere på hvorfor jeg ikke har symptomer

Anmeld

24. juli 2012

M&N

Jeg tror ikke du skal bekymrer dig.. Men det kan jeg jo nemt sige.. Jeg har været meget bekymret både i forrige og denne graviditet.

Men jeg kan sige.. vær du glad for IKKE at have nogen symptomer. Kan dog se hvordan det er fra begge sider af, da min forrige var uden noget som helst  Men denne... Ja... Det ønsker du ikke 

Jeg har gået med DØGN kvalme siden slutningen af 4. uge... Ja i en måned nu... Jeg kaster op 1 gang om dagen, har tabt mig 4,2 kg, er træt og kan ikke få noget mad ned, OVERHOVEDET! 

Føler jeg har en klump i halsen fordi jeg skal kaste op... 

Jeg er sikker på din graviditet er heeeeeeeeeeel normal, hepper hvertfald på dig.. Hihi... 

Pøj pøj med graviditeten 

Anmeld

24. juli 2012

M&N

Lenea skriver:

Jeg er 14+3 og De eneste symptomer jeg har haft indtil videre er ømme bryster (ikke så meget mere) og øget tissetrang.

Jeg havde det præcis ligesom dig men fik for et par uger siden til NF bekræftiget at der vokser en lille spire derinde selvom jeg er sluppet nemt.

Jeg har valgt at nyde at min graviditet indtil videre er gået så nemt i stedet for at spekulere på hvorfor jeg ikke har symptomer

Hvor er du heldig... 

Anmeld

25. juli 2012

Annette A

Hej

For nogen er det jo anderledes, men det kan også sagtens dukke op. Jeg har i mine graviditeter altid først rigtig fået kvalme efter uge 8. Iden da har det været lidt on/off og efter uge 8 er det så bare taget til. Men ved godt man stadig bekymrer sig, det har jeg selv gjort hver gang og det bliver jo bare ved i resten af graviditeten.

Held og lykke med det hele.

Som en anden skriver, så går det jo godt for langt de fleste.

Anmeld

25. juli 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Ja, jeg ved godt det er underligt at jeg efterlyser kvalme mm., men altså... Jeg er 5+0 og har ingen symptomer. Jeg er så bange for at der er noget galt med graviditeten, fordi jeg ikke rigtig mærker noget. Jeg har rigtig ømme bryster og en smule stikken i underlivet, men det er det! 

Ved godt det er meget tidligt. Er bare så "glad" for de ømme bryster, for de bekræfter mig i at jeg stadig er gravid. 

Hvornår fik i symptomer? 

Jeg har næsten ikke mærket til, at jeg var gravid.. så bare rolig og jeg er 36+0 idag. 

Du skal da bare nyde, at du ikke er plaget af alle mulige trælse symptomer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.