Så er min lille guldklump fuldbåren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

nielsen80

Tanjadamgaard skriver:

Officielt er jeg gået på barsel idag, men har jo egentlig været på "barsel" siden jeg færdiggjorde min uddannelse d. 28 juni  Hvad med dig ?  

Arh på den måde. Det er da bare timet perfekt med din graviditet så jeg har gået hjemme fra 1. Juli, tog 2 ugers ferie, og gik så officielt på barsel i tirsdags Det er bare skønt, er dog glad for jeg ikke gik før, da jeg synes tiden kan være lidt svær at få til at gå nu her på 4. uge. er vant til at arbejde ret mange timer, så det er lidt af en brat omvæltning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Tanjadamgaard

nielsen80 skriver:

Arh på den måde. Det er da bare timet perfekt med din graviditet så jeg har gået hjemme fra 1. Juli, tog 2 ugers ferie, og gik så officielt på barsel i tirsdags Det er bare skønt, er dog glad for jeg ikke gik før, da jeg synes tiden kan være lidt svær at få til at gå nu her på 4. uge. er vant til at arbejde ret mange timer, så det er lidt af en brat omvæltning

Ja det er dejligt  Jeg kan også godt mærke at jeg har svært ved at få tiden til at gå, men det bliver jo heldigvis snart anderledes  

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

nielsen80 skriver:

Spændende synes ikke jeg mærker tegn på fødsel endnu..men jordmoderen sagde hun stod helt fast og var klar, så nu må vi se, hvornår det bliver.

Mærker du nogen tegn?

ja jeg har haft en del snydeveer og nogle rigtig gode plukveer lå i mandags og troede der var gang i noget da der først var 6 min mellem de små veer og efter 1½ time var der 2 min imellem men de nev kun en smule og efter ca en ½ time gik det hele i står og har ikk været her siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.