Så er min lille guldklump fuldbåren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

nielsen80

Ja så ramte jeg 37+0. Hvor er det altså vildt, at jeg indenfor den næste måned(håber jeg)' får lov at møde hende.

Skal til jordmor imorgen, spændende hvad hun vurdere hende til.

Lige et spørgsmål, jeg synes jeg mærker meget lidt liv i disse varme dage - er det kun mig der oplever dette? Altså hun er der, men det er meget begrænset, kun et par møf og puf i løbet af dagen, også lidt mere om aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

fairlady

det er meget normalt at de er knap så livlige sidst i graviditeten, da der ikke længere er så meget plads at bevæge sig på.

Anmeld

24. juli 2012

nielsen80

fairlady skriver:

det er meget normalt at de er knap så livlige sidst i graviditeten, da der ikke længere er så meget plads at bevæge sig på.

Ja det har jeg godt hørt, er som sådan heller ikke nervøs...synes bare det er somom varmen gør hun er endnu mindre aktiv.

Anmeld

25. juli 2012

crille

nielsen80 skriver:

Ja det har jeg godt hørt, er som sådan heller ikke nervøs...synes bare det er somom varmen gør hun er endnu mindre aktiv.

gælder det samme her de fleste dage. Så tager han sig nogen gange et lidt længere ryk, men aldrig så vildt som det var en overgang

Anmeld

25. juli 2012

Kay

weee tillykke

så er der ik længe igen...

og ja... den lille her er de sidste par dage også begynt at bevæge sig anderledes... og slet ikke lige så aktiv som hun plejer at være...

hvilket er meget rart det gør rigtig ondt når hun bevæger sig

Anmeld

25. juli 2012

Tanjadamgaard

Ih hvor dejligt, tillykke med det. Der er en uge til det bliver min tur 

Anmeld

25. juli 2012

babypudder

tillykke med de 37+0 

her er der 18 dage til termin så vi venter også i spænding 

Anmeld

25. juli 2012

nielsen80

Tanjadamgaard skriver:

Ih hvor dejligt, tillykke med det. Der er en uge til det bliver min tur 

Tak synes virkelig det er en fed fornemmelse. Er du lige gået på barsel så? Eller fik du barsel allerede i uge 32?

Anmeld

25. juli 2012

nielsen80

babypudder skriver:

tillykke med de 37+0 

her er der 18 dage til termin så vi venter også i spænding 

Spændende synes ikke jeg mærker tegn på fødsel endnu..men jordmoderen sagde hun stod helt fast og var klar, så nu må vi se, hvornår det bliver.

Mærker du nogen tegn?

Anmeld

25. juli 2012

Tanjadamgaard

nielsen80 skriver:

Tak synes virkelig det er en fed fornemmelse. Er du lige gået på barsel så? Eller fik du barsel allerede i uge 32?

Officielt er jeg gået på barsel idag, men har jo egentlig været på "barsel" siden jeg færdiggjorde min uddannelse d. 28 juni  Hvad med dig ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.