Strande i Jylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Hvem?

louisevl skriver:

Øster hurup og så er den jo børnevenlig :-) Vi skal derud torsdag med Peter + vedhæng, så hvis drengene bare VIL til stranden der også siger du bare til

Er forresten lige blevet færdig med boleroen. Skal hjem til de gamle i weekenden, så kan du jo få den der

Gud, er du allerede færdig med den?

Jamen, du kan da li smide en sms, når du er hos de gamle? Så kan drengene og jeg li kigge forbi?

(Jakob arbejder i døgndrift, så drengene kommer li med)

----

Tror vi prøver Risskov strand eller Øster Hurup imorgen, det bestemmer vi os nok først for når vi sætter os i bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

louisevl

Hvem? skriver:

Gud, er du allerede færdig med den?

Jamen, du kan da li smide en sms, når du er hos de gamle? Så kan drengene og jeg li kigge forbi?

(Jakob arbejder i døgndrift, så drengene kommer li med)

----

Tror vi prøver Risskov strand eller Øster Hurup imorgen, det bestemmer vi os nok først for når vi sætter os i bilen

Jeps over and out Så håber du bliver tilfreds med den

Jeg skriver bare lige en sms og drengene er da mere end velkomne

I må have en déjlig tur imorgen med massere af strand, sol og IS '

Anmeld

24. juli 2012

Hvem?

louisevl skriver:

Jeps over and out Så håber du bliver tilfreds med den

Jeg skriver bare lige en sms og drengene er da mere end velkomne

I må have en déjlig tur imorgen med massere af strand, sol og IS '

Du er sgu fantastisk

Du skriver bare, vi regner med at vi er hjemme hele weekenden - og go tur til jer på Torsdag - hils hele flokken

Anmeld

24. juli 2012

Savannah

Den permanente, bønnerup, Gl. Løgten, Følle, Egens, Femmøller, Ebeltoft. De er alle i rimelig afstand :-)

Anmeld

24. juli 2012

louisevl

Hvem? skriver:

Du er sgu fantastisk

Du skriver bare, vi regner med at vi er hjemme hele weekenden - og go tur til jer på Torsdag - hils hele flokken

Mange tak og det skal jeg gøre

Anmeld

24. juli 2012

mor2011_

løverodde strand men nu tro jeg ikke at du gider køre helt der men lækkert strand med bålplads stor cafe pne toiletter og legeplads osv

Anmeld

24. juli 2012

Lunae

Hvem? skriver:

Drengene og jeg har bestemt at vi vil en tur til stranden imorgen, men hvor er li den nærmeste strand fra os?

Vi bor midt mellem Randers og Viborg, har læst om Risskov strand, men kender ikke til den, nogle der kender den?

Eller kan anbefale en anden?

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men strandene ved ebeltoft er fantastiske. Næsten altid lavvande!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.