Strande i Jylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Hvem?

Drengene og jeg har bestemt at vi vil en tur til stranden imorgen, men hvor er li den nærmeste strand fra os?

Vi bor midt mellem Randers og Viborg, har læst om Risskov strand, men kender ikke til den, nogle der kender den?

Eller kan anbefale en anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Dot D

lystrup strand, rygaard strand eller fjellerup strand ude på "næsen"

Anmeld

24. juli 2012

Hvem?

Dot D skriver:

lystrup strand, rygaard strand eller fjellerup strand ude på "næsen"

1000 tak

Anmeld

24. juli 2012

Dot D

Hvem? skriver:

1000 tak

go tur....

alt efter hvor langt du vil væk, så er der også gjerrild strand, helt ude på toppen/spidsen af "næsen", dér skal vi selv ud på lidt telttur

Anmeld

24. juli 2012

anynom

Øster Hurup er også godt - og deres isboder er bare guf!

Anmeld

24. juli 2012

Hvem?

Dot D skriver:

go tur....

alt efter hvor langt du vil væk, så er der også gjerrild strand, helt ude på toppen/spidsen af "næsen", dér skal vi selv ud på lidt telttur

Mange tak, vil nemli ik så frygtelig langt væk, da drengene er 2 år og 1,5 år og vi jo skal hjem igen et par timer efter ankomsten, men vil da li prøve at google dine forslag lidt

Anmeld

24. juli 2012

Hvem?

JulieWH skriver:

Øster Hurup er også godt - og deres isboder er bare guf!

Gud ja, Øster Hurup - den havde jeg da glemt alt om - og IS, selvfølgelig skal vi da ha is

Anmeld

24. juli 2012

anynom

Hvem? skriver:

Gud ja, Øster Hurup - den havde jeg da glemt alt om - og IS, selvfølgelig skal vi da ha is

Hvordan kan man glemme Øster Hurup? Hehe.

Anmeld

24. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Der er også Marselisborg strand i Århus

Anmeld

24. juli 2012

louisevl

Hvem? skriver:

Drengene og jeg har bestemt at vi vil en tur til stranden imorgen, men hvor er li den nærmeste strand fra os?

Vi bor midt mellem Randers og Viborg, har læst om Risskov strand, men kender ikke til den, nogle der kender den?

Eller kan anbefale en anden?

Øster hurup og så er den jo børnevenlig :-) Vi skal derud torsdag med Peter + vedhæng, så hvis drengene bare VIL til stranden der også siger du bare til

Er forresten lige blevet færdig med boleroen. Skal hjem til de gamle i weekenden, så kan du jo få den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.