Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: dejligt.... jaa jeg ville også gerne have den eller bare en tablet... men af hvad jeg fant ud af så er det en bærbar der nok passer bedst til mig det andet var nok mere hyggebrug hvis det var men hvem ved måske en dag får jeg en
dejligt.... jaa jeg ville også gerne have den eller bare en tablet... men af hvad jeg fant ud af så er det en bærbar der nok passer bedst til mig det andet var nok mere hyggebrug hvis det var men hvem ved måske en dag får jeg en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Min er til lidt blandet skole, fornøjelse og arbejde når den tid kommer.. Kan jo synkronisere den med min telefon og min computer så alt ses samme steder..
Min er til lidt blandet skole, fornøjelse og arbejde når den tid kommer.. Kan jo synkronisere den med min telefon og min computer så alt ses samme steder..
det er også nemt for dig når alt er appel e´men ja det er super smart
JulieE skriver: Jeg har også været lidt ambivalent omkring den... Jeg har en Iphone og en god bærbar, så jeg synes egentlig jeg er ret godt dækket ind. Men efter Lars har fået en, kan jeg godt se potentialet. Til hækleopskrifter (så slipper jeg for at printe) hygge surfing, til at se TV på osv. Ih.... Men det bliver først næste år, for lige nu skal vi spare lommepenge sammen til en størrer rejse i februar... men så skal jeg også have en
Jeg har også været lidt ambivalent omkring den... Jeg har en Iphone og en god bærbar, så jeg synes egentlig jeg er ret godt dækket ind. Men efter Lars har fået en, kan jeg godt se potentialet. Til hækleopskrifter (så slipper jeg for at printe) hygge surfing, til at se TV på osv. Ih.... Men det bliver først næste år, for lige nu skal vi spare lommepenge sammen til en størrer rejse i februar... men så skal jeg også have en
jydeinden skriver: kan godt forstå du er glad for den . vi har selv i fællesskab en af de første af dem, og vi er rigtigt glade for den, og jeg ville da gerne have en mere
kan godt forstå du er glad for den . vi har selv i fællesskab en af de første af dem, og vi er rigtigt glade for den, og jeg ville da gerne have en mere
B&J skriver: det er også nemt for dig når alt er appel e´men ja det er super smart
An&Jo skriver: Det er nemlig Apple det hele..
Det er nemlig Apple det hele..
ja så kan de nemlig arbejd sammen og det er såå lækkert
An&Jo skriver: Jeg har os iPhone og en rimelig ny MacBook Pro så er os dækket ind, men en iPad er ret praktisk, den er lille og let som en telefon dog bare den smule større
Jeg har os iPhone og en rimelig ny MacBook Pro så er os dækket ind, men en iPad er ret praktisk, den er lille og let som en telefon dog bare den smule større
Det er nøjagtig det samme her... Har en Macbook pro + Iphone... Så det burde jo række Men kan virkelig godt se alt det jeg kunne bruge en Ipad til... Kommer tid kommer råd Det er jo ikke just billigt legetøj...
B&J skriver: ja så kan de nemlig arbejd sammen og det er såå lækkert
JulieE skriver: Det er nøjagtig det samme her... Har en Macbook pro + Iphone... Så det burde jo række Men kan virkelig godt se alt det jeg kunne bruge en Ipad til... Kommer tid kommer råd Det er jo ikke just billigt legetøj...
An&Jo skriver: Ja så fik jeg endelig nyt legetøj, nemlig den helt nye iPad.. jeg elsker den allerede meget højt.. Nu skal jeg bare have installeret diverse ting og sager og så er jeg klar til leg..
Ja så fik jeg endelig nyt legetøj, nemlig den helt nye iPad.. jeg elsker den allerede meget højt.. Nu skal jeg bare have installeret diverse ting og sager og så er jeg klar til leg..
Tillykke med den Den er niiice
Jeg ville dog ikke reklamere med sådan noget et sted alle og enhver kan gå ind og læse.
Man kan jo nemt blive fundet frem til, så er der nogle "med lange fingre" ved de jo lige præcis hvad du har. Men det er dit valg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128