Nyt legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

An&Jo

B&J skriver:

dejligt.... jaa jeg ville også gerne have den eller bare en tablet... men af hvad jeg fant ud af så er det en bærbar der nok passer bedst til mig det andet var nok mere hyggebrug hvis det var men hvem ved måske en dag får jeg en

Min er til lidt blandet skole, fornøjelse og arbejde når den tid kommer.. Kan jo synkronisere den med min telefon og min computer så alt ses samme steder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

B&J

An&Jo skriver:

Min er til lidt blandet skole, fornøjelse og arbejde når den tid kommer.. Kan jo synkronisere den med min telefon og min computer så alt ses samme steder..

det er også nemt for dig når alt er appel e´men ja det er super smart

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Jeg har også været lidt ambivalent omkring den... Jeg har en Iphone og en god bærbar, så jeg synes egentlig jeg er ret godt dækket ind. Men efter Lars har fået en, kan jeg godt se potentialet. Til hækleopskrifter (så slipper jeg for at printe) hygge surfing, til at se TV på osv. Ih....  Men det bliver først næste år, for lige nu skal vi spare lommepenge sammen til en størrer rejse i februar... men så skal jeg også have en 

Jeg har os iPhone og en rimelig ny MacBook Pro så er os dækket ind, men en iPad er ret praktisk, den er lille og let som en telefon dog bare den smule større

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

kan godt forstå du er glad for den . vi har selv i fællesskab en af de første af dem, og vi er rigtigt glade for den, og jeg ville da gerne have en mere

Kæresten snakker os om nu at vi skal have en mere..

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

B&J skriver:

det er også nemt for dig når alt er appel e´men ja det er super smart

Det er nemlig Apple det hele..

Anmeld

24. juli 2012

B&J

An&Jo skriver:

Det er nemlig Apple det hele..

ja så kan de nemlig arbejd sammen og det er såå lækkert

Anmeld

24. juli 2012

JulieE

An&Jo skriver:

Jeg har os iPhone og en rimelig ny MacBook Pro så er os dækket ind, men en iPad er ret praktisk, den er lille og let som en telefon dog bare den smule større

Det er nøjagtig det samme her... Har en Macbook pro + Iphone... Så det burde jo række  Men kan virkelig godt se alt det jeg kunne bruge en Ipad til... Kommer tid kommer råd  Det er jo ikke just billigt legetøj... 

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

B&J skriver:

ja så kan de nemlig arbejd sammen og det er såå lækkert

Ja det er ret fantastisk faktisk og skide smart

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Det er nøjagtig det samme her... Har en Macbook pro + Iphone... Så det burde jo række  Men kan virkelig godt se alt det jeg kunne bruge en Ipad til... Kommer tid kommer råd  Det er jo ikke just billigt legetøj... 

Nej det er Ret dyrt legetøj at falde for.. til gengæld har jeg aldrig haft problemer med mit Apple udstyr som jeg havde med andre telefoner og computere

Anmeld

24. juli 2012

come2

An&Jo skriver:

Ja så fik jeg endelig nyt legetøj, nemlig den helt nye iPad.. jeg elsker den allerede meget højt..

Nu skal jeg bare have installeret diverse ting og sager og så er jeg klar til leg..

Tillykke med den Den er niiice

Jeg ville dog ikke reklamere med sådan noget et sted alle og enhver kan gå ind og læse.

Man kan jo nemt blive fundet frem til, så er der nogle "med lange fingre" ved de jo lige præcis hvad du har. Men det er dit valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.