Nyt legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

An&Jo

Ja så fik jeg endelig nyt legetøj, nemlig den helt nye iPad.. jeg elsker den allerede meget højt..

Nu skal jeg bare have installeret diverse ting og sager og så er jeg klar til leg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

B&J

cool... sådan en ville jeg også gerne have men min kæreste fik mig overtalt til en ny bærbar istedet for...

Anmeld

24. juli 2012

JulieE

Uh... Sådan en vil jeg også gerne have  Min mand har én, som jeg gerne stjæler fra ham, men vil rigtig gerne have min egen 

Anmeld

24. juli 2012

Frk.S

Skønt.

Vi har også næsten lige fået én, og er rigtig glade for den. 

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

B&J skriver:

cool... sådan en ville jeg også gerne have men min kæreste fik mig overtalt til en ny bærbar istedet for...

Jeg har længe villet have en og idag skulle det være..

Men så har jeg os snart det hele fra Apple..

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Uh... Sådan en vil jeg også gerne have  Min mand har én, som jeg gerne stjæler fra ham, men vil rigtig gerne have min egen 

Hele.. Min kæreste vil også gerne have en nu.. Men inden jeg fik min kunne han ikke se en ide med at få sådan en..

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

Frk.S skriver:

Skønt.

Vi har også næsten lige fået én, og er rigtig glade for den. 

Jeg er os rigtig glad for min allerede..

Anmeld

24. juli 2012

B&J

An&Jo skriver:

Jeg har længe villet have en og idag skulle det være..

Men så har jeg os snart det hele fra Apple..

dejligt.... jaa jeg ville også gerne have den eller bare en tablet... men af hvad jeg fant ud af så er det en bærbar der nok passer bedst til mig det andet var nok mere hyggebrug hvis det var men hvem ved måske en dag får jeg en

Anmeld

24. juli 2012

JulieE

Hele.. Min kæreste vil også gerne have en nu.. Men inden jeg fik min kunne han ikke se en ide med at få sådan en..

Jeg har også været lidt ambivalent omkring den... Jeg har en Iphone og en god bærbar, så jeg synes egentlig jeg er ret godt dækket ind. Men efter Lars har fået en, kan jeg godt se potentialet. Til hækleopskrifter (så slipper jeg for at printe) hygge surfing, til at se TV på osv. Ih....  Men det bliver først næste år, for lige nu skal vi spare lommepenge sammen til en størrer rejse i februar... men så skal jeg også have en 

Anmeld

24. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Ja så fik jeg endelig nyt legetøj, nemlig den helt nye iPad.. jeg elsker den allerede meget højt..

Nu skal jeg bare have installeret diverse ting og sager og så er jeg klar til leg..

kan godt forstå du er glad for den . vi har selv i fællesskab en af de første af dem, og vi er rigtigt glade for den, og jeg ville da gerne have en mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.