Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2009

Fiona78

BetinaMørk skriver:

Du har en spærre på forbrug men du betaler altid abonnement oveni. Det vil sige at hvis du max må bruge for 600 kr på en måned, så skal du regne dit abonnement fra. Nu kan jeg ikke huske hvad Iphone apo er på. det koster jo også at have forbrugs kontrollen på, hvad er det 30 kr eller noget.

Jeg vil klart anbefalde Telia til andre, men nu har jeg også arbejdet hos dem og var super glad for det. Jo det sker fejl, men vi er heldigvis kun mennesker.

Jeg har afprøvet Iphonen og synes den var mega fed hvis man er til sådan noget lidt lir. Den tager mega gode billeder, og så er abonnementet jo skræddersyet til den..

Knus og go weekend..

IPhone abo er på 599 de første 6 mdr og falder så til 399 mener jeg det er Og så passer det perfekt til mig...Elsker lirede tlf men er også imponeret af kameraet og jeg tager mange billeder og ærgrer mig tit over jeg har glemt kamera men tlf har man jo altid med sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

Iliasmor

har selv haft den tlf og det abonnement.. solgte den efter fire mnd. og ligeså snart j ku skifte abonnement gjorde j også d...
først med tlf, så det smag og behag.. altså hva man selv er til, jeg fik spat af at skrive sms'er fra den tlf så det opgav jeg og det blev til færere sms'er og flere opkald istedet.. og til abonnementet så blev regningerne altiiiiid dyrere end de 600kr, mms'erne brugte jeg næsten aldrig og sms'erne som jeg sagde blev jo færere grundet touch skrivning var så besværligt.. og man kan jo ik altid holde øje med hvem der har telia el. ej... og når der så er gået det halve år og prisen falder fortæller de så ik at når du ska forlænge dit abonnement så ryger du op på de 600kr igen... så efter min mening så det noget bras, men som jeg sagde så det smag og behag.. jeg ville nu anbefale at du køber tlf privet, for eks. gennem dba og køber det abonnement der hedder telia flex.. det absolut det bedste har det selv.. man kan selv sammensætte hvor mange frie timer man vil ha og om man vil ha fri sms og mms eller bare et par stykker.. du kan læse mere om det under telias hjemmeside...
håber du kan bruge min roman til noget

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

minmus skriver:

værd sin mening om telia, nu kan jeg heller ik lide 3 de værre jeg har altid ku lide taila men efter det her , syns jeg det noget møg! bare min mening

Har du prøvet at kontakte dem og hørt hvordan det kan være din regning er så høj når den ikke burde komme over 600? 200 kr over er jo meget synes jeg

Anmeld

9. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Fiona78 skriver:

Har du prøvet at kontakte dem og hørt hvordan det kan være din regning er så høj når den ikke burde komme over 600? 200 kr over er jo meget synes jeg

jeg gider ikk nu jeg skifter både mobil og skifter til noget andet her næste månede når det er et halvt år

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

minmus skriver:

jeg gider ikk nu jeg skifter både mobil og skifter til noget andet her næste månede når det er et halvt år

Okay

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

amoura skriver:

har selv haft den tlf og det abonnement.. solgte den efter fire mnd. og ligeså snart j ku skifte abonnement gjorde j også d...
først med tlf, så det smag og behag.. altså hva man selv er til, jeg fik spat af at skrive sms'er fra den tlf så det opgav jeg og det blev til færere sms'er og flere opkald istedet.. og til abonnementet så blev regningerne altiiiiid dyrere end de 600kr, mms'erne brugte jeg næsten aldrig og sms'erne som jeg sagde blev jo færere grundet touch skrivning var så besværligt.. og man kan jo ik altid holde øje med hvem der har telia el. ej... og når der så er gået det halve år og prisen falder fortæller de så ik at når du ska forlænge dit abonnement så ryger du op på de 600kr igen... så efter min mening så det noget bras, men som jeg sagde så det smag og behag.. jeg ville nu anbefale at du køber tlf privet, for eks. gennem dba og køber det abonnement der hedder telia flex.. det absolut det bedste har det selv.. man kan selv sammensætte hvor mange frie timer man vil ha og om man vil ha fri sms og mms eller bare et par stykker.. du kan læse mere om det under telias hjemmeside...
håber du kan bruge min roman til noget

Hva var det der gjorde at abo blev dyrere?
Ikke for at snage

Anmeld

9. maj 2009

Nadi

Fiona78 skriver:

Nogen af jer der har dene tlf?
Og hvad synes i om den?
Er Telia et ok selskab at være ved?
Ovevejer nemlig kraftigt at købe en

Jeg har ikke en iPhone, men min svigerinde og min mands svoger har en og de er super galde for den!

Jeg har dog haft Telia som selvskab og var fint tilfreds med at have dem som udbyder.

Overvejer også selv at købe en, men så længe den ikke kan modtage MMS synes jeg det er en total skod-phone.

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

Nadi skriver:

Jeg har ikke en iPhone, men min svigerinde og min mands svoger har en og de er super galde for den!

Jeg har dog haft Telia som selvskab og var fint tilfreds med at have dem som udbyder.

Overvejer også selv at købe en, men så længe den ikke kan modtage MMS synes jeg det er en total skod-phone.

Kan den ikke modtage mms?

Anmeld

9. maj 2009

Nadi

Fiona78 skriver:

Kan den ikke modtage mms?

Nope... ikke så vidt jeg ved.
Så skal du vist købe en eller andet applikation til den, det er ihvertfald ikke en del af iPhonen at den kan modtage MMS. Men så vidt jeg ved så arbejder apple på at lave en opgraderet udgave der kan. Men du må ikke hænge mig op på det.

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

Nadi skriver:

Nope... ikke så vidt jeg ved.
Så skal du vist købe en eller andet applikation til den, det er ihvertfald ikke en del af iPhonen at den kan modtage MMS. Men så vidt jeg ved så arbejder apple på at lave en opgraderet udgave der kan. Men du må ikke hænge mig op på det.

Gør egentlig så meget for mig bare der kan sendes sms fra den sender omkring 4000 på en måned og snakker max halvanden time
Ej tror jeg køber den de er jo heller ikke så dyr længere, 1099 for den med mindst hukommelse...Jeg har penge liggende fra min fødselsdag som jeg fik til at købe en ting til mig selv som jeg virkelig ønsker mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.