har selv haft den tlf og det abonnement.. solgte den efter fire mnd. og ligeså snart j ku skifte abonnement gjorde j også d...
først med tlf, så det smag og behag.. altså hva man selv er til, jeg fik spat af at skrive sms'er fra den tlf så det opgav jeg og det blev til færere sms'er og flere opkald istedet.. og til abonnementet så blev regningerne altiiiiid dyrere end de 600kr, mms'erne brugte jeg næsten aldrig og sms'erne som jeg sagde blev jo færere grundet touch skrivning var så besværligt.. og man kan jo ik altid holde øje med hvem der har telia el. ej... og når der så er gået det halve år og prisen falder fortæller de så ik at når du ska forlænge dit abonnement så ryger du op på de 600kr igen... så efter min mening så det noget bras, men som jeg sagde så det smag og behag.. jeg ville nu anbefale at du køber tlf privet, for eks. gennem dba og køber det abonnement der hedder telia flex.. det absolut det bedste har det selv.. man kan selv sammensætte hvor mange frie timer man vil ha og om man vil ha fri sms og mms eller bare et par stykker.. du kan læse mere om det under telias hjemmeside...
håber du kan bruge min roman

til noget
Anmeld