Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2009

Fiona78

Nogen af jer der har dene tlf?
Og hvad synes i om den?
Er Telia et ok selskab at være ved?
Ovevejer nemlig kraftigt at købe en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Fiona78 skriver:

Nogen af jer der har dene tlf?
Og hvad synes i om den?
Er Telia et ok selskab at være ved?
Ovevejer nemlig kraftigt at købe en

hej,

jeg ville ikk få en i telia , min skulle gerne ha vært spærget til 600, men jeg får stadig en renning på over 800!

knuz

Anmeld

9. maj 2009

LotteGabriella

Jeg har haft en anden touch-phone som var windowsbaseret og det koncept er slet ikke mig... der blev mange ting mere besværlige end på en alm. knaptelefon, så jeg havde den kun i 2 måneder!

Jeg kender dog flere der er vilde med deres Iphone...

Men må sige at jeg heller ikke er så vild med Telia...har haft dem som teleselskab og det kan gøres billigere andre steder

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

minmus skriver:

hej,

jeg ville ikk få en i telia , min skulle gerne ha vært spærget til 600, men jeg får stadig en renning på over 800!

knuz

Okay men Telia er desværre det eneste selskab man kan have IPhone i tror jeg eller er det lavet om?
Det abonnement der hører til IPhone i Telia passer super godt til mig da man ringer gratis til andre Telia kunder (kæresten) og til fastnet tlf (mine forældre) plus gratis sms (sender ca 4000 om måneden) og MMS
Abonnementet er så på 599 om måneden de første 6 mdr men falder så til 399..
Min nuværende regning er på over 600 om måneden så det kan godt svare sig for mig at skifte Er bare så forelsket i den tlf

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

LotteGabriella skriver:

Jeg har haft en anden touch-phone som var windowsbaseret og det koncept er slet ikke mig... der blev mange ting mere besværlige end på en alm. knaptelefon, så jeg havde den kun i 2 måneder!

Jeg kender dog flere der er vilde med deres Iphone...

Men må sige at jeg heller ikke er så vild med Telia...har haft dem som teleselskab og det kan gøres billigere andre steder

Men kan man have IPhone i andre selskaber?
Ved du noget om det?

Anmeld

9. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Fiona78 skriver:

Okay men Telia er desværre det eneste selskab man kan have IPhone i tror jeg eller er det lavet om?
Det abonnement der hører til IPhone i Telia passer super godt til mig da man ringer gratis til andre Telia kunder (kæresten) og til fastnet tlf (mine forældre) plus gratis sms (sender ca 4000 om måneden) og MMS
Abonnementet er så på 599 om måneden de første 6 mdr men falder så til 399..
Min nuværende regning er på over 600 om måneden så det kan godt svare sig for mig at skifte Er bare så forelsket i den tlf

hej igen

jeg har det der, hvor jeg har 50 timer gratis timer og ringe til og gratis mms og smser , det koser 500 om månden, og så efter et halv år kommer det ned på 400 kr jeg skifter selv om en mående til noget andet er træt af de kræver flere penge når jeg har en grænse der på kender ikk helt den mobil tror jeg, men hvis det er den jeg tænker på du snkker om , så tror jeg også kun det er i telia du kan købe den

Anmeld

9. maj 2009

frk Jensen

minmus skriver:

hej,

knuz

Du har en spærre på forbrug men du betaler altid abonnement oveni. Det vil sige at hvis du max må bruge for 600 kr på en måned, så skal du regne dit abonnement fra. Nu kan jeg ikke huske hvad Iphone apo er på. det koster jo også at have forbrugs kontrollen på, hvad er det 30 kr eller noget.

Jeg vil klart anbefalde Telia til andre, men nu har jeg også arbejdet hos dem og var super glad for det. Jo det sker fejl, men vi er heldigvis kun mennesker.

Jeg har afprøvet Iphonen og synes den var mega fed hvis man er til sådan noget lidt lir. Den tager mega gode billeder, og så er abonnementet jo skræddersyet til den..

Knus og go weekend..

Anmeld

9. maj 2009

Fiona78

minmus skriver:

hej igen

jeg har det der, hvor jeg har 50 timer gratis timer og ringe til og gratis mms og smser , det koser 500 om månden, og så efter et halv år kommer det ned på 400 kr jeg skifter selv om en mående til noget andet er træt af de kræver flere penge når jeg har en grænse der på kender ikk helt den mobil tror jeg, men hvis det er den jeg tænker på du snkker om , så tror jeg også kun det er i telia du kan købe den

Ja jeg har også hørt det kun er Telia der har dem
De har også et abonnement specielt til den og det er supergodt synes jeg, ihvertfald på skrift
Jeg tænker over det til torsdag hvor jeg får penge igen men det ender nok med jeg køber den kan jeg mærke på mig selv

Anmeld

9. maj 2009

Elskermiinsøøn!

BetinaMørk skriver:

Du har en spærre på forbrug men du betaler altid abonnement oveni. Det vil sige at hvis du max må bruge for 600 kr på en måned, så skal du regne dit abonnement fra. Nu kan jeg ikke huske hvad Iphone apo er på. det koster jo også at have forbrugs kontrollen på, hvad er det 30 kr eller noget.

Jeg vil klart anbefalde Telia til andre, men nu har jeg også arbejdet hos dem og var super glad for det. Jo det sker fejl, men vi er heldigvis kun mennesker.

Jeg har afprøvet Iphonen og synes den var mega fed hvis man er til sådan noget lidt lir. Den tager mega gode billeder, og så er abonnementet jo skræddersyet til den..

Knus og go weekend..

værd sin mening om telia, nu kan jeg heller ik lide 3 de værre jeg har altid ku lide taila men efter det her , syns jeg det noget møg! bare min mening

Anmeld

9. maj 2009

LotteGabriella

Fiona78 skriver:

Men kan man have IPhone i andre selskaber?
Ved du noget om det?

Det er kun telia der har dem her i DK....i hvert fald så vidt jeg ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.