Hvad er det aller bedste billede af dine børn...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

OSCARSSON

Det bedste billed har jeg svært at vælge der er ju så frygteligt mange, men et af de der betyder mest, er nok det jeg fangede af hende den første fra morgonen efter Fie blev født. det var en mega stor oplevelse.

Eller måske den her:

eller...eller.... Jeg kan bare blive ved... der er så mange der betyder så meget, det gør de nok allesammen fordi at hun er i konstant udvikkling og man ser hver dag nye smukke ting hos hende.

På en måde er nok også de billeder jeg ikke fanget af hende endnu, de bedste. Fordi at jeg glæder mig hver gang jeg tar frem kamerat for at fange nogle smukke billeder af hende og det er altid lige så spændende og sjov at se hvad der kommer ud af næste fotografering, sådan har jeg det altid når jeg tar billeder. Jeg er bare super lykkelig for at have det arbejde jeg har og kan slet ikke tænke mig at arbejde med andet. Jeg elsker at holde kamerat og fange øjeblikke, det har jeg gjort allereden sen den gang jeg fik holde min morfars kamera når jeg var en bitte lille dreng ( jo, jeg var det en gang... ) Min morfar som var en meget klog man kunne godt se min begeistring og til min ti års fødselsdag fik jeg et eget kamera i gave. Det var så det begyndte for mig...

Snart får vi vores nummer to baby, , jeg tror jeg snart får holde op med at arbejde og bare fotografere mine egne børn

Nej det skulle nok ikke virke heller, for uanset om jeg elsker at ta billeder af mennesker i alle situationer så er det nok som børnefotograf jeg trives bedst. De er ju bare så naturligt smukke allesammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tror disse to er blandt de bedste af min tre børn sammen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2009

Pia.

De her tre billeder er klare mine favorit billeder .... elsker udtrykket i børnenes øjne og kan fornemme hvor glade de er

Anmeld

11. maj 2009

Musen5

Benjamin da han var et par timer gammel og sagde f*** dig til fotografen....

Og her er Liv på sommerferie

/Mette 23+2

Anmeld

11. maj 2009

Mor.sander

Det er nogle af de billeder jeg er glades for... og jeg kunne sagtens komme med mange flere

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Jeg tager rigtig mange billeder af mine børn for at dokumentere deres opvækst, så det var svært at vælge. Men her er 3 gode. I kan se meget mere på Facebook - Heidi_Randers@hotmail.com

Knus Heidi Rytter

Anmeld

11. maj 2009

Diana...

Hvor er de bare gode alle jeres billeder. 

Her er mit lille vidunder 

Anmeld

11. maj 2009

tascia

her er nogle stykker af de bedste billeder jeg har, men der er altså mange...

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

Min skatter

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

Min skatter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.