Hvad er det aller bedste billede af dine børn...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2009

louisepigen23

Nu har jeg ikke så mange med ham endnu hvor han er rigtig vågen... men det her er mit yndlingsbillede fordi han ser så overrasket ud... hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

Valle81

Jeg ved ikke om det er de allerbedste, har ikke så mange liggende på pc, men her er et par af dem jeg har, som jeg synes er gode:0)

Anmeld

9. maj 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Her et lille udpluk af min ungers bedste billeder.

Jonas som er ældst er fra 94´, Katrine er fra 99´ og Mikkel-mindstemand er fra 04´

Katrine er på billed 1, 2, 5 og 7.
Mikkel er på billed 3,4 og 7.
Jonas er på billed 6 og 7.

Anmeld

9. maj 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Manglede lige ét.... par stykker. *s*

Katrine alene på de første to og derefter 2 med både Katrine og Jonas.

Anmeld

9. maj 2009

3rollinger

Her er nogen af de billeder jeg er rigtig glad for. Har en del andre, men desvaerre ikke paa computeren

Anmeld

9. maj 2009

Valle81

Her er det bedste jeg har af min datter og min kærestes søn sammen:0)

Anmeld

9. maj 2009

BinaMor

Hansen83 skriver:

Hvordan har du lavet dette? Er det et program kunne nemlig godt tænke mig at lave sådan et med min søn

nej ikke paint her. du skriver Picasa 3 på goggle og så downloader du det program. derefter kan du overfører men der blir du vejledt

Anmeld

9. maj 2009

Hansen83

sabina22 skriver:

nej ikke paint her. du skriver Picasa 3 på goggle og så downloader du det program. derefter kan du overfører men der blir du vejledt

Mange tak jeg vil prøve at lave sådan et billed. Ved du hvad det hedder derinde når man har instaleret programet, da jeg kan se der er mange forskellige programer derinde?

Anmeld

10. maj 2009

BinaMor

Hansen83 skriver:

Mange tak jeg vil prøve at lave sådan et billed. Ved du hvad det hedder derinde når man har instaleret programet, da jeg kan se der er mange forskellige programer derinde?

nej ikke andet end picasa 3. jeg ved ikke om de har lavet om eller om jeg bare "legede" og endte med at få programmet. held og lykke

Anmeld

10. maj 2009

trunte89

synes det er super svært at vølge, så har lavet en lille collage med alle de bedste billeder. og ellers er nr 2 et godt bud på det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.