Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen jeg skal om lidt gå en tur med hunden... i mit flodheste/snegle tæmpo...
og så skal jeg ud og sidde lidt i haven og hygge... og håbe på at manden kommer ikke alt forsent hjem så vi måske kan tage et smut i ikea
HopinWishin skriver: Jeg skal på shoppe tur i Herning centret med min svigerinde og niece Er i uge 38.. og plejer at ELSKE at ligge ude i solen... men nu sys jeg simpelthen det er for varmt hehe..
Jeg skal på shoppe tur i Herning centret med min svigerinde og niece
Er i uge 38.. og plejer at ELSKE at ligge ude i solen... men nu sys jeg simpelthen det er for varmt hehe..
Skønt at shoppe - desværre deler min dreng på 4 ikke den mening
Benjamins'mor skriver: Vi var i Aalborg zoo igår, hvor der også var super skønt vejr.Imorgen skal vi i Aqua i Silkeborg. Så idag kommer min søster til overnatning(hun er 13) og så ellers bare en dag hjemme i haven.
Vi var i Aalborg zoo igår, hvor der også var super skønt vejr.Imorgen skal vi i Aqua i Silkeborg. Så idag kommer min søster til overnatning(hun er 13) og så ellers bare en dag hjemme i haven.
Lyder altså bare virkelig hyggeligt - imorgen er planen at vi tag en tur i sommerland sjælland
Kay skriver: jamen jeg skal om lidt gå en tur med hunden... i mit flodheste/snegle tæmpo... og så skal jeg ud og sidde lidt i haven og hygge... og håbe på at manden kommer ikke alt forsent hjem så vi måske kan tage et smut i ikea
rigtig god tur håber forresten det gik godt med hunden og barnet i skulle have på besøg
kicha skriver: Planen var at vi skulle ha været på Experimenteret meennn nu hvor det er blevet sommervejr så overvejer jeg at finde på noget andet undendørs Det er altså dage som denne hvor jeg ville ønske vi havde en have Så hvad får I denne dag til at gå med?
Planen var at vi skulle ha været på Experimenteret meennn nu hvor det er blevet sommervejr så overvejer jeg at finde på noget andet undendørs Det er altså dage som denne hvor jeg ville ønske vi havde en have
Så hvad får I denne dag til at gå med?
Jeg fik sovet en ekstra time efter manden og barn var sendt afsted, og har lige fået alt sengetøj af og dynerne hænger nu til luftning
En maskinefuld er sat over og senere skal der ordens vasketøj og så får jeg besøg af en veninde
Min kæreste og jeg kom hjem fra ferie i weekenden, så nu hvor han er taget på arbejde igen, må jeg nok hellere få ordnet haven igen.. Den var så fin da vi tog afsted, men nu er græsset simpelhen så højt igen..
Min store pige og jeg skal en tur til frisøren idag... Senere skal der købes de sidste ting til vores heldagstur imorgen til Vesløs + Vilsund marked... Så det går dagen med idag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128