Hvad skal I lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

PernilleogLouis

Planen var at vi skulle ha været på Experimenteret meennn nu hvor det er blevet sommervejr så overvejer jeg at finde på noget andet undendørs Det er altså dage som denne hvor jeg ville ønske vi havde en have

Så hvad får I denne dag til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

pemiro

kicha skriver:

Planen var at vi skulle ha været på Experimenteret meennn nu hvor det er blevet sommervejr så overvejer jeg at finde på noget andet undendørs Det er altså dage som denne hvor jeg ville ønske vi havde en have

Så hvad får I denne dag til at gå med?

Jeg skal noget så spændende som til optikeren angående kontaktlinser
Lille oliver blir passet af hans "tante" imens, og så tror jeg da vi lige skal ha en lille is i det goe vejr bagefter

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Jeg er på vej ud at gå:-) Jeg har termin i dag men bettemanden har det nok for godt derinde:-) Ellers ude i haven og ha noget sol;-) Nyde det dejlige vejr!!!!! ;-) Dejlig sommerdag til jer!! 

Anmeld

24. juli 2012

PernilleogLouis

pemiro skriver:

Jeg skal noget så spændende som til optikeren angående kontaktlinser
Lille oliver blir passet af hans "tante" imens, og så tror jeg da vi lige skal ha en lille is i det goe vejr bagefter

Ja det praktiske skal jo også ordnes

Anmeld

24. juli 2012

PernilleogLouis

babymus77 skriver:

Jeg er på vej ud at gå:-) Jeg har termin i dag men bettemanden har det nok for godt derinde:-) Ellers ude i haven og ha noget sol;-) Nyde det dejlige vejr!!!!! ;-) Dejlig sommerdag til jer!! 

Uha hvor spændende så får du lige vestøv herfra Rigtig god gåtur

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

kicha skriver:

Uha hvor spændende så får du lige vestøv herfra Rigtig god gåtur

Tusinde tak:-) Det hårdt tiltrængt.... Har det så varmt... Ondt i ryg/lænd, fødder, hænder hehe overalt!!!!:-) Så håber snart det går i gang..... Har aldrig gået over, men ham her vil ski ikk ud hehe;-) Så må ud og gå inden det blir for varmt ssss;-) 

Anmeld

24. juli 2012

Troldemommi

Jeg skal passe Johanne og skrive en jobansøgning, og forhåbentlig skal vi også lidt ud og nyde solen :-)

Monica

Anmeld

24. juli 2012

PernilleogLouis

babymus77 skriver:

Tusinde tak:-) Det hårdt tiltrængt.... Har det så varmt... Ondt i ryg/lænd, fødder, hænder hehe overalt!!!!:-) Så håber snart det går i gang..... Har aldrig gået over, men ham her vil ski ikk ud hehe;-) Så må ud og gå inden det blir for varmt ssss;-) 

kan godt huske det med at man blev lidt utålmodig til sidst

Anmeld

24. juli 2012

PernilleogLouis

Monica P skriver:

Jeg skal passe Johanne og skrive en jobansøgning, og forhåbentlig skal vi også lidt ud og nyde solen :-)

Monica

Håber I også får nydt lidt af solen

Anmeld

24. juli 2012

HopinWishin

Jeg skal på shoppe tur i Herning centret med min svigerinde og niece

Er i uge 38.. og plejer at ELSKE at ligge ude i solen... men nu sys jeg simpelthen det er for varmt hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.