baby slynge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

M&R

Tak for alle de gode svar har lånt en ring slynge ogsys det var noget møg men er begyndt at blive fortrolig med den nu og hold nu op det aflsster mig en del... men det tager tid at lære... så måske en af de andre er lidt bedre... Troede faktisk at viklen var for hård ved ryggen...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Jibbe

Vi bruger en fastvikle. Nogle siger den er sværere at bruge fra nyfødt af end en strækvikle men jeg tænkte jeg lige ville se om det lykkes da jeg havde den i forvejen - og det fungerer fint. Men den kan så ikke bindes på forhånd som strækviklen og kræver lidt mere øvelse

Anmeld

3. august 2012

M&R

Jibbe skriver:

Vi bruger en fastvikle. Nogle siger den er sværere at bruge fra nyfødt af end en strækvikle men jeg tænkte jeg lige ville se om det lykkes da jeg havde den i forvejen - og det fungerer fint. Men den kan så ikke bindes på forhånd som strækviklen og kræver lidt mere øvelse

Hvor køber man en go fast vikle og hvad rr forskellen på en dyr og en billig viklr? Ville gerne finde en brugt men det sys jeg ik jeg kan...

Anmeld

3. august 2012

Jibbe

M&R skriver:

Hvor køber man en go fast vikle og hvad rr forskellen på en dyr og en billig viklr? Ville gerne finde en brugt men det sys jeg ik jeg kan...

Den vi har er den billigste inde fra mamaslife.dk - jeg har mærket de dyre vikler og de er væsentlig mere behagelige og lækre i stoffet end min. Jeg er måske bare stadig lidt nærig men ellers synes jeg at de har fornuftige vikler derinde og ellers abeunger.dk
Jeg ved at der handles brugte inde på slyngebarn.dk men der skal man vist have. Skrevet 25 indlæg for at få adgang til deres køb og salg del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.