Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M&R skriver: Er der nogen der har prøvet sådan ring slynge? Og er det godt eller skidt? Eller er der andet der er bedre?
Er der nogen der har prøvet sådan ring slynge? Og er det godt eller skidt? Eller er der andet der er bedre?
Vi har sådan en mini monkey som vi er glade for
Team Putte skriver: Vi har sådan en mini monkey som vi er glade for
M&R skriver: Den var faktisk også ret smart... Er den nem nok at bruge? Min skulder og ryg blir bare slidt op hvis jeg ikke får fat i en eller anden form for slynge... og så er hænderne fri:-)
Den var faktisk også ret smart... Er den nem nok at bruge? Min skulder og ryg blir bare slidt op hvis jeg ikke får fat i en eller anden form for slynge... og så er hænderne fri:-)
Den er SUPER nem - sådan een har vi nemlig også Så få du dig trygt sådan een Den skåner nemlig ryg og lænd ret godt og baby eeeeelsker at ligge derinde
Præcis som lotus skriver Og så er den så nem at få på selv!
link???
Laijona Äiti skriver: link???
MINI MONKEY
Der fåes nogle forskellige typer - men med samme funktion. Mærket er bare andereledes - købte en billigere model over dba. den er ganske fin -
Kan bla. købes her
http://www.perognille.dk/Minimonkey-farver
Vi har købt vores brugt gennem en herinde.. Eller brugt og brugt, de havde fået den i gave og havde aldrig fået den brugt
jeg brugte ringslynge til elias og synes den var elendig.... så til lillebror bruger jeg indtil videre stræk vikle og det er vidunderligt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128