baby slynge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

M&R

Er der nogen der har prøvet sådan ring slynge? Og er det godt eller skidt? Eller er der andet der er bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Team Putte

M&R skriver:

Er der nogen der har prøvet sådan ring slynge? Og er det godt eller skidt? Eller er der andet der er bedre?

Vi har sådan en mini monkey som vi er glade for

Anmeld

24. juli 2012

M&R

Team Putte skriver:

Den var faktisk også ret smart... Er den nem nok at bruge?
Min skulder og ryg blir bare slidt op hvis jeg ikke får fat i en eller anden form for slynge... og så er hænderne fri:-)

Anmeld

25. juli 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Min skulder og ryg blir bare slidt op hvis jeg ikke får fat i en eller anden form for slynge... og så er hænderne fri:-)

Den er SUPER nem - sådan een har vi nemlig også Så få du dig trygt sådan een Den skåner nemlig ryg og lænd ret godt og baby eeeeelsker at ligge derinde

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

M&R skriver:

Præcis som lotus skriver Og så er den så nem at få på selv!

Anmeld

26. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

link???

Anmeld

26. juli 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

link???

MINI MONKEY

Der fåes nogle forskellige typer - men med samme funktion. Mærket er bare andereledes - købte en billigere model over dba. den er ganske fin - 

Anmeld

26. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

link???

Kan bla. købes her

http://www.perognille.dk/Minimonkey-farver

Vi har købt vores brugt gennem en herinde.. Eller brugt og brugt, de havde fået den i gave og havde aldrig fået den brugt

Anmeld

27. juli 2012

eliasogmor

M&R skriver:

jeg brugte ringslynge til elias og synes den var elendig.... så til lillebror bruger jeg indtil videre stræk vikle og det er vidunderligt....

Anmeld

28. juli 2012

Sille86

Brugte os ring slynge til Johann den var ikk den bedste, bruger en mammas life stræk vikle den er forrygende.... Man skal bare lige lære at binde den.. Den er ergonomisk rigtig og baby må ligge derinde så meget man har behov for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.