Bryllupsbudget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

piap

Anonym skriver:

tak er hermed gjort

hvad gav i for jeres? ud fra dit profil billede kan jeg næsten se du også er gift

ja vi blev gift i maj  jamen alt i alt med det hele løber det op i 65000kr og synes ikke vi har sparret på noget  min anden veninde blev gift i juni og deres løb op i mellem 150000-300000 kr men de gav den virkelig gas med bryllup på slot og alt mulig...

synes ikke det er prisen det kommer an på, det er nemlig ikke prisen der gør om man får en god fest men det er gæsterne

vi har endda snakket op at hvis vi skulle gøre noget om så ville vi tage syd på (sammen med de nærmeste famillie) også blive gift på en strand, det ville ca koste os 45000 kr hvis vi skulle gøre det,ved godt det er anderledes men vi kan godt li det anderledes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Jones skriver:

Er det ikke meningen at børnepengene skal bruges på børnene? 

børnene får hvad de behøver! Og desuden køber jeg ting til dem når selve lønnen kommer, børnepengene bliver brugt som opsparing så de kan komme ud og rejse hvert år ( og det bliver der også gjort næste år) men kan egentlig ikke se hvorfor jeg skal forklare mig over for dig?

Du bruger dine penge som du vil, og jeg bruger mine som jeg vil! Vi er jo alle forskellige og bruger dem til forskellige ting, så længe mine børn absolut intet mangler kan jeg nu ikke se det store problem

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

piap skriver:

ja vi blev gift i maj  jamen alt i alt med det hele løber det op i 65000kr og synes ikke vi har sparret på noget  min anden veninde blev gift i juni og deres løb op i mellem 150000-300000 kr men de gav den virkelig gas med bryllup på slot og alt mulig...

synes ikke det er prisen det kommer an på, det er nemlig ikke prisen der gør om man får en god fest men det er gæsterne

vi har endda snakket op at hvis vi skulle gøre noget om så ville vi tage syd på (sammen med de nærmeste famillie) også blive gift på en strand, det ville ca koste os 45000 kr hvis vi skulle gøre det,ved godt det er anderledes men vi kan godt li det anderledes

hehe tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.