Bryllupsbudget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

ja har siddet og regnet lidt på det. umiddelbart løber vores budget op i ca 45.000 kr. men helt ærligt kan man ikke klare det for mindre? Har fået min svigermor til at holde børnepengene( det vil sige at der til den tid er 35000 kr) vi skal jo nok og så selv ligge lidt til side men kan det virkelig ikke gøres mindre? jeg tænkte mere i omegnen af ca 30.000. er der nogen der har holdt et stort bryllup og alligevel har holdt sig til ca 30.000 kr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Annemor...

Følger lige med her
VI har nemlig også snakket om at blive gift, men har ikke så mange penge til det så vil også meget gerne høre folks gode ideer

Anmeld

23. juli 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

ja har siddet og regnet lidt på det. umiddelbart løber vores budget op i ca 45.000 kr. men helt ærligt kan man ikke klare det for mindre? Har fået min svigermor til at holde børnepengene( det vil sige at der til den tid er 35000 kr) vi skal jo nok og så selv ligge lidt til side men kan det virkelig ikke gøres mindre? jeg tænkte mere i omegnen af ca 30.000. er der nogen der har holdt et stort bryllup og alligevel har holdt sig til ca 30.000 kr?

det kommer jo helt an på hvad i har af ønsker til, hvordan i vil holde jeres bryllup og hvor mange i skal være....

Er de 30.000 incl. tøj og alt tilbrylluppet? Skal i være 30 elller 70 ? Det er ikke sådan lige til at svare på, når du ikke giver flere oplysninger.

Anmeld

23. juli 2012

henh01

prøv at fortæl lidt om hvad du kunne tænke dig til brylluppet. Hvilke forestillinger af du omkring lokale, mad, tøj osv.

Anmeld

23. juli 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Jo da men det kommer da an på hvad du forventer af det. Vi gav 15000 for vores men havde så heller ikke brugt 10000 på en kjole eller 5000 på ringe

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Skulle nok have skrevet nogle flere detaljer ind jamen vi bliver ca 40. Lejelokale låner vi uden beregning. Vores ringe koster 1225 kr vores hovedret løber op i små 4000 kr også har vi udover dessert og bryllupskage. Sidste nævnte giver vi 1000 kr for. Kjolen køber jeg på nettet til under 2000 og vi regner med at overnatte på et hotel værelse (1000) og vi vil også gerne have kørsel(amerikanerbil eller lign.) og fotograf

Anmeld

24. juli 2012

Troldemommi

Vi havde 46 gæster til vores bryllup og da vi bagefter gjorde økonomien op havde vi brugt 29.875 kr

mine forældre betalte min kjole men den kostede "kun" 900 kr :-)

man kan sagtens holde et godt bryllup uden at skulle bruge 45.000 kr

Monica 

Anmeld

24. juli 2012

piap

Anonym skriver:

prøv at kontakte Natascha her inde de holdte bryllup for ca 30000 og menere vi var ca 50-60 personer

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

piap skriver:

prøv at kontakte Natascha her inde de holdte bryllup for ca 30000 og menere vi var ca 50-60 personer

tak er hermed gjort

hvad gav i for jeres? ud fra dit profil billede kan jeg næsten se du også er gift

Anmeld

24. juli 2012

Jones

Er det ikke meningen at børnepengene skal bruges på børnene? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.