Hvor kan jeg købe nogle billige....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Mom2

OktoberMor skriver:

Som overskriften siger, hvor kan man købe nogle billige men gode lagner til barnevogn, tremmeseng, lift og vugge?? 

Hobbyskum...? Må jeg købe det og skære ud som madras til vuggen, da vi ikke kan finde en madras i den rette størrelse? 

Vi har selv syet lagner til lift, barnevogn og tremmeseng af nogle gamle stræklagner som ikke passer på den nye seng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har købt i babySam både til den første men os nu her til nr to
DE har desværre kun 3 lagner for 100 kr . Og ikke 4 mere , alting stiger jo desværre .

JEg personligt har været meget glad for dem og har altid kun købt i hvide for så kan de bruges til en 2 er evt

Anmeld

23. juli 2012

birthee

OktoberMor skriver:

Som overskriften siger, hvor kan man købe nogle billige men gode lagner til barnevogn, tremmeseng, lift og vugge?? 

Hobbyskum...? Må jeg købe det og skære ud som madras til vuggen, da vi ikke kan finde en madras i den rette størrelse? 

hobby skum kan du købe en madras på 80*200 cm i jysk for 129 kr... så kan du selv skære til

Anmeld

23. juli 2012

OktoberMor

birthee skriver:

hobby skum kan du købe en madras på 80*200 cm i jysk for 129 kr... så kan du selv skære til

Super super.. ;-)

Anmeld

23. juli 2012

OktoberMor

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har købt i babySam både til den første men os nu her til nr to
DE har desværre kun 3 lagner for 100 kr . Og ikke 4 mere , alting stiger jo desværre .

JEg personligt har været meget glad for dem og har altid kun købt i hvide for så kan de bruges til en 2 er evt

Jeg bliver simpelthen nød til at tjekke i de butikker..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.