Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger, hvor kan man købe nogle billige men gode lagner til barnevogn, tremmeseng, lift og vugge??
Hobbyskum...? Må jeg købe det og skære ud som madras til vuggen, da vi ikke kan finde en madras i den rette størrelse?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OktoberMor skriver: Som overskriften siger, hvor kan man købe nogle billige men gode lagner til barnevogn, tremmeseng, lift og vugge?? Hobbyskum...? Må jeg købe det og skære ud som madras til vuggen, da vi ikke kan finde en madras i den rette størrelse?
Er det en dreng eller pige ?
For hvis du vil have brugt så mener jeg stadig at jeg har nogen til lift. Min søn å kun i lift i 2 måneder så de er ikke brugt meget.
Var i babySam igår, der var der en madras til vugge mener jeg, hvor der var 70% på. Så ikke lige normalt prisen.
Altså jeg sys lagnerne i babysam har været super til både lift og tremmeseng. Der er ofte 4 stk for 100,-!
Jeg mener at jeg kunne blande 4 lagner til barnevogn/tremmeseng for 100 eller 150 kr, i Ønskebørn. Men altså, det er et år siden og jeg husker ikke om det var på tilbud
Aprilmor11 skriver: Er det en dreng eller pige ? For hvis du vil have brugt så mener jeg stadig at jeg har nogen til lift. Min søn å kun i lift i 2 måneder så de er ikke brugt meget.
Det er en pige desværre.. ;-)
Øh, ja har kigget på madras i babysam også, men der er stadig ikke den størrelse Jeg skal bruge..
HeidiØ skriver: Altså jeg sys lagnerne i babysam har været super til både lift og tremmeseng. Der er ofte 4 stk for 100,-!
Det var billigt.. ! ;0
Jeg vil prøve at tjekke der så.. tak for Det.
Thereseh skriver: Jeg mener at jeg kunne blande 4 lagner til barnevogn/tremmeseng for 100 eller 150 kr, i Ønskebørn. Men altså, det er et år siden og jeg husker ikke om det var på tilbud
Det lyder også billigt.. ;-) Vil prøve at tjekke der, selvom jeg syntes deres hjemmesider kun viser forholdsvise dyre lagner.. ;-) men tak for det..
OktoberMor skriver: Det er en pige desværre.. ;-) Øh, ja har kigget på madras i babysam også, men der er stadig ikke den størrelse Jeg skal bruge..
Nårh okay det var ærgeligt Håber at du finder alt du skal bruge til okay priser. Ellers så prøv mødrehjælpen, hvis det er noget i har ?
vi har købt lagner til 15 kr i rødekors genbrug butikker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128