Hvad dælen kan man gøre vedr min eks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

2babygirls

Anonym skriver:

har prøvet mange gange! Det med at der lugter siger han at det gør alle katte de lugter på den måde men det kan jeg bare næsten ikke tro!

Vi har noget vulkan sand med baby puder der suger staklen, så vi hører aldrig fra folk at vores katte lugter.
Han skal da tømme for tis og aff dagligt og skifte sand ofte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

tak  

jamen jeg gør mit bedste.. jamen prøver virkelig at give hende det bedste i livet, bare det med at man har råd til at købe franskbrød hver weekend og hygge sig, og har lige været et smuttur med hende i jylland bare rigtig hygge, og om 4 uger tager vi til nykøbing mors i en hel uge  det at jeg har råd til det, betyder rigtig meget! tænker mig meget om, og det gør at jeg har en god opsparing sammen med min kæreste og vi giver hende virkelig alt hvad hjeret begærer det fortjener børn!

Det lyder virkelig lækkert.. Ja når man ikke er typen der har pengene hængende i træerne så er det altså lækkert at kunne spare op, for derefter at se dem blive brugt til noget så godt.. Det giver virkelig en et smil på læben..  

Jeg er også typen der spare penge op For at købe noget jeg virkelig bliver glad for, istedet for at klatre pengene væk på pis og papir. 

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Vi har noget vulkan sand med baby puder der suger staklen, så vi hører aldrig fra folk at vores katte lugter.
Han skal da tømme for tis og aff dagligt og skifte sand ofte.

Ved ikke hvor tit han skifter bakke ved bare at når jeg kommer ind i opgangen kan jeg lugte hans lej. Han bor på første sal. Og mange gange er jeg tæt på at kaste op når jeg rent faktisk står i hans lejlighed

Anmeld

23. juli 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ved ikke hvor tit han skifter bakke ved bare at når jeg kommer ind i opgangen kan jeg lugte hans lej. Han bor på første sal. Og mange gange er jeg tæt på at kaste op når jeg rent faktisk står i hans lejlighed

Føj

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Det lyder virkelig lækkert.. Ja når man ikke er typen der har pengene hængende i træerne så er det altså lækkert at kunne spare op, for derefter at se dem blive brugt til noget så godt.. Det giver virkelig en et smil på læben..  

Jeg er også typen der spare penge op For at købe noget jeg virkelig bliver glad for, istedet for at klatre pengene væk på pis og papir. 

jamen jeg synes at det er så fedt at have sparet op et helt år og man så derefter kan sætte sig ned og sige nu tager vi lige en uge i spanien f. eks

Anmeld

23. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

jamen jeg synes at det er så fedt at have sparet op et helt år og man så derefter kan sætte sig ned og sige nu tager vi lige en uge i spanien f. eks

Ja det er fantastisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.