Ja det er den ene uge om året jeg hader som pesten. Min datter holder i øjeblikket ferie hos sin far afleverede hende i torsdags. Får hende hjem igen onsdag( det var meningen hun først skulle hjem fredag men har fået presset min eks til at få hende hjem onsdag) gud hvor jeg savner hende. Har bare virkelig det ikke sjovt når hun skal derop. Nogen gange afleverer jeg hvor han bor altså i hans lejlighed( og det her er ikke noget ondt mod katteejere! ) men seriøst der STINKER af kattelort og kattetis jeg er seriøst ved at brække mig når jeg skal op i lejligheden og aflevere hende. Og da jeg afleverede hende i torsdags troede jeg han var igang med frokosten da der stod bøtter med pålæg og mælk der var fyldte, så sagde han at han ikke var igang med frokosten men at han bare ikke havde gidet ryde det op og stille det ud i køkkenet, det vil sige at det kommer på køl efter flere dage og det skal min datter spise samt drikke

Og snakkede med min datter idag det var det bedste der var sket hele dagen, så sagde hun at hun snart skulle spise, så spurte jeg hende hvad hun skulle have, de skulle have yogurt og ymer, med MÆLK TIL!!!
Hvad dælen kan man gøre? kan man ikke snakke med nogen? for helt ærlig er det mig der er galt på den, eller virker det ikke meget uhygiejnisk og ikke egnet for børn den lejlighed? 
Bare lige en tanke fra en frustreret mor 
Anmeld