Hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

A.n.onym.

Ghvad med teknisk designer? Eller noget med marketing? HR-medarbejder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Dinna88

Wampires skriver:

tager hatten af for dem der bliver lærer men det kunne jeg aldrig selv være.. har slet ikke tålmodigheden til det... Heller ikke selvom jeg mere end en gang i Blå Bog er blevet spået til at blive det

Jeg synes det er noget helt andet med en gymnasielærer. De unge har selv valgt det, så hvis de vil være der, så må de yde  Så jeg tror ikke det bliver et problem. Den ENESTE lærer der kunne håndtere min umulige klasse var den eneste lærer der sagde "Det er op til jer selv om I vil lære noget, men I får karakterer efter hvad I yder. Og I får farvær når I er fraværende." Det var så fedt

Men jeg håber du finder på noget 

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
MommyK skriver:

Ghvad med teknisk designer? Eller noget med marketing? HR-medarbejder? 

uuhhh.... ja ville gerne noget med computere egentlig men sidst jeg hørte om det så skulle man have elevplads før man måtte starte på grundforløbet pga manglende skolepraktikpladser....

aner ikke lige hvor man tager noget med marketing eller HR henne? er det ikke noget der kræver HTX egentlig?

Anmeld

23. juli 2012

A.n.onym.

Wampires skriver:

uuhhh.... ja ville gerne noget med computere egentlig men sidst jeg hørte om det så skulle man have elevplads før man måtte starte på grundforløbet pga manglende skolepraktikpladser....

aner ikke lige hvor man tager noget med marketing eller HR henne? er det ikke noget der kræver HTX egentlig?

Min kæreste skal bare søge ind - han behøver ikke en elevplads først - men ved ikke om det er forskelligt fra skole til skole!? Herunder er et link til markedsføringsøkonom - det lyder også meget spændende :-)

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/handelsogoekonomiskeuddannelser/markedsfoeringsoekonom.aspx

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
MommyK skriver:

Min kæreste skal bare søge ind - han behøver ikke en elevplads først - men ved ikke om det er forskelligt fra skole til skole!? Herunder er et link til markedsføringsøkonom - det lyder også meget spændende :-)

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/handelsogoekonomiskeuddannelser/markedsfoeringsoekonom.aspx

mange tak må jeg da lige få kigget på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.