Hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nå jeg sidder her og går snart fra barsel til at være arbejdsløs.

Jeg var også arbejdsløs før barsel og har noget med 1 år tilbage af mine dagpenge ca.

Jeg er uddannet kontorassistent med administration.

Jeg overvejede at starte uddannelse fremfor tvungen aktivering der alligevel ingen steder fører hen.

Men så kommer det store spørgsmål hvad uddannelse skulle det så være?

Jeg er ikke udemenneske, jeg kan ikke tåle særlig meget stress, jeg har svage led og en lillebitte smule ledgigt som følge af for hård belastning i teenage-årene, jeg duer ikke til samlebåndsarbejde.

Jeg er god til IT, jeg er udadvendt og smilende, jeg er pligtopfyldende, jeg er perfektionist når det kommer til mit arbejde, jeg er god til tal.

Nogen gode ideer?

Skal snakke med kommunen om at gøre det på dagpenge/kontanthjælp da der ikke er råd til SU medmindre jeg får dobbeltsats grundet at være forældre.

Bor sammen med farmand så regner ikke med at kunne få dobbeltsats SU men sys det er alt for forvirrende at læse om til at hitte ud af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Dinna88

Ud fra hvad du skriver tænker jeg med det samme noget med at stå i butik? 

Anmeld

23. juli 2012

2721

Jeg tænker lidt, hvad med lægesekretær?

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Dinna88 skriver:

Ud fra hvad du skriver tænker jeg med det samme noget med at stå i butik? 

har lavet meget med butik og det var netop pga stress jeg måtte opgive den retning fra mit grundforløb kan bare ikke følge med det tempo der skulle til...

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Puslingen skriver:

Jeg tænker lidt, hvad med lægesekretær?

hmm.. ja måske.. men det er vist noget med jeg skal tage de fleste fag en gang til som jeg allerede har...

Anmeld