mobil på afbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Frk.Nissen

Nej du kan du ikke lave et mobilabonnement når du er skrevet op hos RKI. Desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Solstrålebørn

LSU skriver:

Du kan desværre ikke købe mobil på afbetaling hos Telmore, hvis du er i RKI. Man kunne tidligere, men de har skrevet at der er skærpede krav fra TDC's side.

Kender et par stykker som står i RKI og har abonnement og købt tlf hos telmore på afbetaling uden problemer... 

Anmeld

29. juli 2012

LSU

Solstrålebørn skriver:

Kender et par stykker som står i RKI og har abonnement og købt tlf hos telmore på afbetaling uden problemer... 

Man kan sagtens have abonnement hos dem. Men du kan ikke længere købe telefon på afbetaling gennem dem.
Det må være noget tid siden de har købt. De ændrede deres kreditvudering sidst i 2011, mener jeg.

Anmeld

29. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

jeg har IKKE brug for at blive dunket i hovedte eller at folk kommer med kommentare om noget de ikke ved noget om..

tak!

mit spørgsmål er således, KAN man købe en mobil igennem Telmore selvom man er i RKI? på afbetaling

nogen der ved det ?

har forsøgt at kigge rundt på deres hjemmeside, mennn uden held

Uha det aner jeg ikke, men du kan chatte med dem derinde, og så kunne du jo spørge dem  de er vældige hurtige til at svare lige meget om du ringer eller chatter til dme 

Anmeld

29. juli 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

jeg har IKKE brug for at blive dunket i hovedte eller at folk kommer med kommentare om noget de ikke ved noget om..

tak!

mit spørgsmål er således, KAN man købe en mobil igennem Telmore selvom man er i RKI? på afbetaling

nogen der ved det ?

har forsøgt at kigge rundt på deres hjemmeside, mennn uden held

de vil nok ikke oprette et abo til dig eller lade dig købe en på afbetaling. for når du står i RKI, er du registreret som dårlig betaler, det vil et firma som Telmore ikke gå med til, de plejer også at tjekke om folk står i RKI inden de gennemfører et salg af den kaliber...

Så det kan du ikke... ikke før du er slettet igen. og der kan gå op til 5 år.. 

har du betalt din gæld så kan du holde øje på nettet om du er registreret, noglegange går det lidt hurtigere end de 5 år.

jeghar selv stået i RKI engang.. fordi jeg havde været så sød at købe en tlf på den måde til min søster. med abonnement uden grænse.. hun brugte lige for 2000 kr og kunne ikke betale. der gik måske 3 år så var jeg slettet igen fordi jeg så betalte regningen som løb op på næsten 3500 med renter, dog lidt senere. pyha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.