mobil på afbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.795 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

jeg har IKKE brug for at blive dunket i hovedte eller at folk kommer med kommentare om noget de ikke ved noget om..

tak!

mit spørgsmål er således, KAN man købe en mobil igennem Telmore selvom man er i RKI? på afbetaling

nogen der ved det ?

har forsøgt at kigge rundt på deres hjemmeside, mennn uden held

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

jeg har IKKE brug for at blive dunket i hovedte eller at folk kommer med kommentare om noget de ikke ved noget om..

tak!

mit spørgsmål er således, KAN man købe en mobil igennem Telmore selvom man er i RKI? på afbetaling

nogen der ved det ?

Nu er jeg ikke helt vaagen maaske, men hvad er det nu lige RKI er?

Altsaa man kan koebe telefoner, hvor man betaler et beloeb om maaneden og saa faar den billigere naar du koeber den. Men ved ikke om det.

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nu er jeg ikke helt vaagen maaske, men hvad er det nu lige RKI er?

Altsaa man kan koebe telefoner, hvor man betaler et beloeb om maaneden og saa faar den billigere naar du koeber den. Men ved ikke om det.

RKI betyder at jeg er registreret som dårlig betaler :/

desværre for noget gammelt rod

Anmeld

23. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

RKI betyder at jeg er registreret som dårlig betaler :/

desværre for noget gammelt rod

ahhh... har du proevet at skrive til dem? De plejer at vaere meget soed til at skrive tilbage. og saa kan du jo forklare dem det hele. jeg har ikke proevet det, saa jeg er nok ikke saa meget hjaelp.

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

tak!

nogen der ved det ?

en af mine gode venner kunne ikke få lov til at købe en telefon (kan ikke huske hos hvilket selskab) fordi han var under 18 på daværende tidspunkt og hans mor var i RKI

Anmeld

23. juli 2012

LSU

Du kan desværre ikke købe mobil på afbetaling hos Telmore, hvis du er i RKI. Man kunne tidligere, men de har skrevet at der er skærpede krav fra TDC's side.

Anmeld

23. juli 2012

Nettemor

Man betaler det vel over abonnementet? Så hvis du kan have abonnement hos dem må man da næsten gå ud fra at du kan?

Men jeg ved det ikke..

Anmeld

28. juli 2012

klmf

Har du abonnement ved telmore? For så kan det godt være du kan. Jeg er aldrig blevet spurgt om noget, når jeg køber telefoner derinde, men ved ikke om de tjekker det gennem ens CPR-nummer. Er ikke i RKI, så der har jo aldrig været problemer.

Skriv til deres kundeservice

Anmeld

28. juli 2012

Muffinmus

vores kammerat kunne ikke...men måske var det bare uheldigt han blev tjekket.

Men måske du bare skulle købe en billig brugt på dba, jeg købte en i starten af maj, købt 1 maj,men personene havde fortrudt og ville hellere have en i phone, sparede lige 1100 kr :-)

Ved godt du ikke ville dunkes oven i hovedet, men en dyr mobil er fråds når man står i RKI, så derfor ville jeg da overveje dba hvis jeg var dig, for at gøre dig selv en tjeneste og så fordi det bare er pissefedt at købe billigt men GODT

Anmeld

28. juli 2012

Maja_4000

Nej .. Det kan du ikke .. Min kærestes bror kunne i hvert fald ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.