Sundhedsservicesekretær ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

ekebiv

millee skriver:

Jeg overvejer at læse til sundhedsservicesekretær. Er der nogen som kender til uddannelsen ?

Jeg har en veninde der blev færdig i marts sidste år og i hendes klasse er der kun et par stykker der har fået arbejde indenfor faget. Hun var glad for selve uddannelsen men føler lidt nu at hun har spildt tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

millee

ekebiv skriver:

Jeg har en veninde der blev færdig i marts sidste år og i hendes klasse er der kun et par stykker der har fået arbejde indenfor faget. Hun var glad for selve uddannelsen men føler lidt nu at hun har spildt tiden.

Nå for pokker - det lyder jo ikke særlig godt.....

Anmeld

23. juli 2012

dpb

millee skriver:

Jeg overvejer at læse til sundhedsservicesekretær. Er der nogen som kender til uddannelsen ?

Umiddelbart så er det eneste jeg har hørt om den, det er at det er en god uddannelse, men jobmulighederne efterfølgende er desvære MEGET begrænsede Har gået på kursus med en hvor der vist nok kun var én enkelt fra hendes hold der havde haft held til at skaffe job indenfor det område umiddelbart efter Så det er jo ikke ligefrem de bedste odds...

Men det hun typisk fik afvide de fleste steder var at de foretrak lægesekretær uddannede... og i den dur

Anmeld

23. juli 2012

ekebiv

dpb skriver:

Umiddelbart så er det eneste jeg har hørt om den, det er at det er en god uddannelse, men jobmulighederne efterfølgende er desvære MEGET begrænsede Har gået på kursus med en hvor der vist nok kun var én enkelt fra hendes hold der havde haft held til at skaffe job indenfor det område umiddelbart efter Så det er jo ikke ligefrem de bedste odds...

Men det hun typisk fik afvide de fleste steder var at de foretrak lægesekretær uddannede... og i den dur

Det er også det min veninde får af vide..

Anmeld

23. juli 2012

mor1

Jeg har udannelsen og vil ikke råde andre til at tage den, den giver intet...

når du skal søge jobs står der næsten alle steder at man SKAL være uddannet lægesekretær eller kontorassistent. Når du søger uopfordret er det også svært, ved ikke lige hvor i landet du kommer fra?

Anmeld

23. juli 2012

MorDk

mor1 skriver:

Jeg har udannelsen og vil ikke råde andre til at tage den, den giver intet...

når du skal søge jobs står der næsten alle steder at man SKAL være uddannet lægesekretær eller kontorassistent. Når du søger uopfordret er det også svært, ved ikke lige hvor i landet du kommer fra?

Tak for info... ja så giver det jo ligsom ikke så meget mening at tage udd. SUK!

Anmeld

23. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hej..
Jeg har selv gået på uddannelsen for nogle år siden, udd. er fin og ok spændende.. Men som de andre skriver, er der desværre ikke de store jobmuligheder pga af stortset alle stedere foretrækker lægesekretærer :-(

Anmeld

24. juli 2012

NLME<3

millee skriver:

Havde hun nemt ved at få job bagefter ? Og hvr arbejder hun henne nu ? Var hun glad fr uddannelsen ?

det sidste sted hun var i praktik tilbød hende et job bagefter, så hun var ikke været ude og søge, hun arbejder i et lægehus/sundhedshus, hun er rigtig glad for det, for hende handlede det meget om at finde en uddannelse hvor hun ikke skulle være for mange år på su. men hun er rigtig glad for der du skal bare spørge løs, jeg sende dem videre hvis jeg ikke kan svare på dem, så kan hun

Anmeld

24. juli 2012

NLME<3

hvorfor ikke lægesekretær ? det tager kun et år længere ( hvis jeg husker rigtig)

Anmeld

28. juli 2012

klmf

Kan kun anbefale ikke at tage den LANGT de fleste steder ønsker lægesekretærer, så man skal vist være mere end almindeligt heldig, hvis man får job bagefter. Har ikke mødt en eneste på sygehuset, der bruger de kun udd. lægesekretærer. Har mødt en enkelt i praksis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.