forpustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Kay

HeidiW86 skriver:

Det bliver MEGET værre!!
Da jeg var højgravid og skulle læse noget højt for min kæreste måtte jeg holde pause fordi jeg blev forpustet.. Men tænk på det fordi din lille bebs vokset og det er jo skønt!

hihi ja den med at læse højt... eller synge

startede i uge 20 med at synge gonat sang for den lille inde i maven... kan ik komme igennem den nu uden pause

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

nævn ik trapper...  al mandens familie bor i lejlighed og ingen af dem i stueetagen...  og det med at skulle besøge dem er bare en kamp.... nok påde pga bækkenet og forpustelsen...

det har da lettet lidt efter hun er sunket ned af

Vi bor i lejlighed - på 2. sal 

Åh ja! En sunket mave er en lettelse, ud over for blæren Borer hun?

Anmeld

23. juli 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Vi bor i lejlighed - på 2. sal 

Åh ja! En sunket mave er en lettelse, ud over for blæren Borer hun?

om hun bore??? hun laver ik andet... fordi mit bækken er hybermobilt har hun så let ved det... er sikker på jeg får en conehead ud  og nøj det gør ondt! men der er mere plads i maven til god mad

Anmeld

23. juli 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

om hun bore??? hun laver ik andet... fordi mit bækken er hybermobilt har hun så let ved det... er sikker på jeg får en conehead ud  og nøj det gør ondt! men der er mere plads i maven til god mad

Jeg troede jeg havde veer da hun begyndte på det, det gjorde sååå ondt ... Og nu kan jeg godt se at det gjorde ondt på samme måde som veer, hvor veer bare gjorde meget, meget mere ondt

Mad er godt :I (Siger hende som gik på kur igår  .)

Anmeld

23. juli 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Jeg troede jeg havde veer da hun begyndte på det, det gjorde sååå ondt ... Og nu kan jeg godt se at det gjorde ondt på samme måde som veer, hvor veer bare gjorde meget, meget mere ondt

Mad er godt :I (Siger hende som gik på kur igår  .)

hihi føles lidt ambivalent og sidde og vente på og glæde sig til at få så ondt

Anmeld

23. juli 2012

HeidiW86

Kay skriver:

hihi ja den med at læse højt... eller synge /media.baby.dk/images/StoredImages/3/38775.png" alt="" />

startede i uge 20 med at synge gonat sang for den lille inde i maven... kan ik komme igennem den nu uden pause /media.baby.dk/images/StoredImages/10/100085.jpg" alt="" />

Haha !! Det kan blive en lang lille Peter edderkop!!

Anmeld

23. juli 2012

HeidiW86

Merii skriver:

Kan næsten ikke forestille mig at hvordan jeg vil have det hvis det bliver værre, det er dælme hårdt. men også dejligt at lille Noah vokser i maven og fylder en del /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Kan næsten ikke vente længere, nu må tiden altså gå hurtig /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Det kan jeg godt forstå!! Men det bliver nok ikke bedre!
Det er også skønt du skal endelig glæde dig!

Anmeld

23. juli 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

hihi føles lidt ambivalent og sidde og vente på og glæde sig til at få så ondt

Det er jo ikke kun smerte, det er også en kæmpe rus! Det der med at mærke "urkvinden" er det fedeste jeg nogensinde har prøvet At få lov til at skrige så højt at manden bliver bange, og man bare er sej for at gøre det

Anmeld

23. juli 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Det er jo ikke kun smerte, det er også en kæmpe rus! Det der med at mærke "urkvinden" er det fedeste jeg nogensinde har prøvet At få lov til at skrige så højt at manden bliver bange, og man bare er sej for at gøre det

ja skræmmende

Anmeld

23. juli 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

ja skræmmende

Når du er der tænker du ikke sådan Det gjorde jeg i hvert fald ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.