forpustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Merii

puhaaa, jeg er 25+6 idag og har svært ved at trække vejret  bliver hurtig forpustet og bare det at spise 1 rugbrød er det nok til at jeg får åndebesvær.. er der nogen der har det eller haft det på samme måde!

Er begyndt at spise meget lidt af gangen ellers føles det som om jeg bliver kvalt

bliver det værre med tiden?

Termin 30. oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Kay

det bliver i altfald ik bedre

lungekapasiteten bliver nedsat fordi den lille jo trygger alle organerne op af og det tager noget af lungernes plads

der er ik andet for end at spise langtsomt... og genneralt sætte farten ned

jeg går samme tur med hunden hver morgen... for det er den mit bækken kan holde til... inden jeg blev gravid tog det 20-25 min.

nu tager det 40-50 min. at komme igennem den... alting kommer til at tage længere tid end det plejer... det skal man vænde sig til

Anmeld

23. juli 2012

Merii

Kay skriver:

lungekapasiteten bliver nedsat fordi den lille jo trygger alle organerne op af og det tager noget af lungernes plads

jeg går samme tur med hunden hver morgen... for det er den mit bækken kan holde til... inden jeg blev gravid tog det 20-25 min.

nu tager det 40-50 min. at komme igennem den... alting kommer til at tage længere tid end det plejer... det skal man vænde sig til

Tak for dit svar

Ja det må man sige, synes det er ret hårdt at vende sig til det især når det handler om vejrtrækning, men nu er jeg jo så også over halvvejs så håber den sidste tid vil gå hurtig så vi får det hele overstået.

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Merii skriver:

Tak for dit svar

Ja det må man sige, synes det er ret hårdt at vende sig til det især når det handler om vejrtrækning, men nu er jeg jo så også over halvvejs så håber den sidste tid vil gå hurtig så vi får det hele overstået.

ja det tog lidt tid at vende soig til... men jeg har vennet mig til det... glæder mig dog til at kunne trække vejret normalt igen... og til ik at blive forpustet af at skulle ud af sengen  

Anmeld

23. juli 2012

annecatrine88

Jeg er i dag 25+1 og jeg synes også jeg bliver mere og mere forpustet..  

Men sådan er det nok bare at være gravid.. Hehe..

Anmeld

23. juli 2012

HeidiW86

Merii skriver:

puhaaa, jeg er 25+6 idag og har svært ved at trække vejret /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12376.png" alt="" /> bliver hurtig forpustet og bare det at spise 1 rugbrød er det nok til at jeg får åndebesvær.. er der nogen der har det eller haft det på samme måde!

Er begyndt at spise meget lidt af gangen ellers føles det som om jeg bliver kvalt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" />

bliver det værre med tiden?

Termin 30. oktober /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Det bliver MEGET værre!!
Da jeg var højgravid og skulle læse noget højt for min kæreste måtte jeg holde pause fordi jeg blev forpustet.. Men tænk på det fordi din lille bebs vokset og det er jo skønt!

Anmeld

23. juli 2012

Merii

annecatrine88 skriver:

Jeg er i dag 25+1 og jeg synes også jeg bliver mere og mere forpustet..  

Men sådan er det nok bare at være gravid.. Hehe..

ja det må man sige

jeg har haft det skidt de første 3 måneder og havde det rigtig fint indtil uge 24 og nu kan jeg mærke at jeg er gravid, hårdt men også dejligt

Anmeld

23. juli 2012

Merii

HeidiW86 skriver:

Det bliver MEGET værre!!
Da jeg var højgravid og skulle læse noget højt for min kæreste måtte jeg holde pause fordi jeg blev forpustet.. Men tænk på det fordi din lille bebs vokset og det er jo skønt!

Kan næsten ikke forestille mig at hvordan jeg vil have det hvis det bliver værre, det er dælme hårdt. men også dejligt at lille Noah vokser i maven og fylder en del

Kan næsten ikke vente længere, nu må tiden altså gå hurtig

Anmeld

23. juli 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

Godt sagt

Da jeg var 30+ blev det min mand som skulle vaske tøj, for jeg var MEGET stakåndet når jeg kom op og ned af trapperne

Anmeld

23. juli 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Godt sagt

Da jeg var 30+ blev det min mand som skulle vaske tøj, for jeg var MEGET stakåndet når jeg kom op og ned af trapperne

nævn ik trapper...  al mandens familie bor i lejlighed og ingen af dem i stueetagen...  og det med at skulle besøge dem er bare en kamp.... nok påde pga bækkenet og forpustelsen...

det har da lettet lidt efter hun er sunket ned af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.