28+0 og vægten stiger konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

for 3 uger var jeg til min 2 graviditets undersøgelse hos lægen der sagde vægten 9,5 kg. Jeg har også spist som jeg har lystet.. men tror da ikke du når op på 30 kg... du har jo trods alt gået i over ½ år.. så der er jo ikke længe til du skal føde som der var for ½ år siden 

Jeg krydser fingre for min vægt holder sig lidt i ro frem til fødslen, den må max sige 15 kg. ikke mere :-P ellers falder jeg død om haha! jeg sidder og mumler lige nu, har lige spist en jumbo snegl fra 7elleven og har allerede dårlig samvittighed :-P men jeg havde desværre intet morgenmad med, så var nød til at købe morgenmad.. derimod drikker jeg da min vand som er sund :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Ønskebarnet12 skriver:

Hvor høj er du? din mave er da flot, både før og efter elsker den måde den er blevet rund på, min mave er endelig blevet rund, synes det tog et godt stykke tid, men nu kan man da se jeg har en baby og det ikke er bare fedt :-P

Ja, håber jeg kan sige farvel til alle de sødesager og holde mig til frugt fremover og efter fødslen, så kiloerne kan glide af mig :-D nu elsker jeg stegt mad og det må jeg også sige farvel til og sige goddag til de dejlige grønsager haha :-D

Jeg er en er bette skid, på 164 mit BMI var 24,9 ved første lægekonsulation. 

hihi, jeg kan godt huske hvordan det var og gå rundt og ligne en der var "små fed" elsket simpelthen også da maven begyndte at strutte  

Ja, det håber jeg sgu også. Men de første kilo, ryger heldigvis allerede ved fødslen også siges det jo også at der ryger et par stykker hvis man ammer og så må man ellers bare ud og trave med barnevognen  Så vi skal nok klare den 

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Tanjadamgaard skriver:

Jeg er en er bette skid, på 164 mit BMI var 24,9 ved første lægekonsulation. 

hihi, jeg kan godt huske hvordan det var og gå rundt og ligne en der var "små fed" elsket simpelthen også da maven begyndte at strutte  

Ja, det håber jeg sgu også. Men de første kilo, ryger heldigvis allerede ved fødslen også siges det jo også at der ryger et par stykker hvis man ammer og så må man ellers bare ud og trave med barnevognen  Så vi skal nok klare den 

Du er lige 2 cm højere end mig :-D jeg er 1.62 og vejede før jeg blev gravid 66 så jeg er da stadig mere buttet haha! men ja, en masse gå ture med barnevognen og masser af mælk til babyen så skal det nok gå:-D og en kæmpe baby på 4 kg så skal det nok gå

Anmeld

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Ønskebarnet12 skriver:

Du er lige 2 cm højere end mig :-D jeg er 1.62 og vejede før jeg blev gravid 66 så jeg er da stadig mere buttet haha! men ja, en masse gå ture med barnevognen og masser af mælk til babyen så skal det nok gå:-D og en kæmpe baby på 4 kg så skal det nok gå

Årh pjat med dig, du er tyndere end mig. Så giver det jo helt sig selv at du ikke kan være mere buttet  

Ja, vi bliver nød til at se positiv på tingene  

Anmeld

23. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg er idag 30+6 og vægten ligger på +3,5 kg. Prøver at holde igen med alt for mange søde sager. Nu hvor det er sommer prøver jeg at spise frugt i stedet for chokolade osv. :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. juli 2012

HopinWishin

Ønskebarnet12 skriver:

Hej d'damer

Jeg håber i alle har det godt og nyder det skønne vejr i dag.

Nu skal det siges at jeg har taget 11 kg på, min startsvægt var på 66 og så røg der lige 2 kilo de første 3 mdr pga af kvalme og ikke rigtig stor appetit, så kom de på og nu vejer jeg 77 i morges :-S

Det skal siges, jeg har en stor trang til søde sager så som marabou chokolade, is, slik og tja chips :-P der har været tilbud til chips her i de her dage så der er røget 2 poser ned :-S og cola selvfølgelig, men nu når vægten stiger føler jeg mig som en fed ko, og vil bare ikke ende med 30 kg til sidst som jeg skal kæmpe med, kan jeg stadigvæk nå at holde vægten lidt stille, med grapefrugt og nektariner frem for søde sager?

hvor meget havde i taget på ??

Jeg er 37+2 og har taget 8 kg på... og baby skønnes til at veje 3,2 kg... Mit bmi var 24,9 inden jeg blev gravid...

Jeg har tilladt mig at spise mere usundt.. men synes ikke jeg har nogle særlige lyster...

Men hvad med at nyde alle frugter der er nu fordi det er sommer?=)... Jeg gnaver mig igennem vandmeloner, honning meloner og kirsebær for tiden

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Tanjadamgaard skriver:

Årh pjat med dig, du er tyndere end mig. Så giver det jo helt sig selv at du ikke kan være mere buttet  

Ja, vi bliver nød til at se positiv på tingene  

Hvor du sød ja, nu er der ikke så længe til bebsen kommer

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Chrizta skriver:

Jeg er idag 30+6 og vægten ligger på +3,5 kg. Prøver at holde igen med alt for mange søde sager. Nu hvor det er sommer prøver jeg at spise frugt i stedet for chokolade osv. :-)

Ihh det super flot klaret Jeg var allerede de der +3 kg da jeg var omkring uge 21 :-p så håber vægten står stille fra nu af, nu havde jeg noget chokolade fra igår af, og det skulle bare væk, ville hellere spise det end at smide det, men fra imorgen af så begynder jeg at spise om morgen skummemælk med kellogs All bran med masser af fibre! Så må jeg prøve at undgå Hvidt brød og søde sager, det bedst for bebsen og vægten selvfølgelig nu døjer jeg med forstoppelse rigtig meget, det er en af grundene til at min vægt stiger, for når der endelig sker noget, så ryger der fandme et kilo haha.

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

HopinWishin skriver:

Jeg er 37+2 og har taget 8 kg på... og baby skønnes til at veje 3,2 kg... Mit bmi var 24,9 inden jeg blev gravid...

Jeg har tilladt mig at spise mere usundt.. men synes ikke jeg har nogle særlige lyster...

Men hvad med at nyde alle frugter der er nu fordi det er sommer?=)... Jeg gnaver mig igennem vandmeloner, honning meloner og kirsebær for tiden

Super flot klaret med vægten ja der er en masse lækre frugt, har lige sendt manden ud efter en vandmelon. Jeg spiste det en del i starten pga kvalmen var vandmelon og lakrids det eneste jeg rigtig kunne spise, så kom der en period hvor vi hver eneste gang købte en vandmelon var den for dårlig indeni, så nu håber jeg da han kommer hjem med en der er fyld med masser af smag og er rød:-) 

Spiser en hel del nektariner, kan spise op til 10 om dagen pga den lækre søde smag :-p 

Jeg må indse at frugt er bedre end at det fede mad og slik, jeg får det alligevel hurtigt dårligt efter at have spist en masse usundt, og nu døjer jeg med forstoppelse så der er en af grundene til min vægt er steget i løbet af en uge, og kan se mine fødder er hævet en smule..:-(

Anmeld

23. juli 2012

HopinWishin

Ønskebarnet12 skriver:

Super flot klaret med vægten ja der er en masse lækre frugt, har lige sendt manden ud efter en vandmelon. Jeg spiste det en del i starten pga kvalmen var vandmelon og lakrids det eneste jeg rigtig kunne spise, så kom der en period hvor vi hver eneste gang købte en vandmelon var den for dårlig indeni, så nu håber jeg da han kommer hjem med en der er fyld med masser af smag og er rød:-) 

Spiser en hel del nektariner, kan spise op til 10 om dagen pga den lækre søde smag :-p 

Jeg må indse at frugt er bedre end at det fede mad og slik, jeg får det alligevel hurtigt dårligt efter at have spist en masse usundt, og nu døjer jeg med forstoppelse så der er en af grundene til min vægt er steget i løbet af en uge, og kan se mine fødder er hævet en smule..:-(

Det lyder da super! Godt initiativ at sende manden af sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.