HopinWishin skriver:
Jeg er 37+2 og har taget 8 kg på... og baby skønnes til at veje 3,2 kg... Mit bmi var 24,9 inden jeg blev gravid...
Jeg har tilladt mig at spise mere usundt.. men synes ikke jeg har nogle særlige lyster...
Men hvad med at nyde alle frugter der er nu fordi det er sommer?=)... Jeg gnaver mig igennem vandmeloner, honning meloner og kirsebær for tiden 
Super flot klaret med vægten
ja der er en masse lækre frugt, har lige sendt manden ud efter en vandmelon. Jeg spiste det en del i starten pga kvalmen var vandmelon og lakrids det eneste jeg rigtig kunne spise, så kom der en period hvor vi hver eneste gang købte en vandmelon var den for dårlig indeni, så nu håber jeg da han kommer hjem med en der er fyld med masser af smag og er rød:-)
Spiser en hel del nektariner, kan spise op til 10 om dagen pga den lækre søde smag :-p
Jeg må indse at frugt er bedre end at det fede mad og slik, jeg får det alligevel hurtigt dårligt efter at have spist en masse usundt, og nu døjer jeg med forstoppelse så der er en af grundene til min vægt er steget i løbet af en uge, og kan se mine fødder er hævet en smule..:-(
Anmeld