28+0 og vægten stiger konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.965 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Ønskebarnet12

Hej d'damer

Jeg håber i alle har det godt og nyder det skønne vejr i dag.

Nu skal det siges at jeg har taget 11 kg på, min startsvægt var på 66 og så røg der lige 2 kilo de første 3 mdr pga af kvalme og ikke rigtig stor appetit, så kom de på og nu vejer jeg 77 i morges :-S

Det skal siges, jeg har en stor trang til søde sager så som marabou chokolade, is, slik og tja chips :-P der har været tilbud til chips her i de her dage så der er røget 2 poser ned :-S og cola selvfølgelig, men nu når vægten stiger føler jeg mig som en fed ko, og vil bare ikke ende med 30 kg til sidst som jeg skal kæmpe med, kan jeg stadigvæk nå at holde vægten lidt stille, med grapefrugt og nektariner frem for søde sager?

hvor meget havde i taget på ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Merii

Ja på samme måde her.. vægten steg fra dag til dag i uge 24 sagde vægten +12 kilo, jeg havde bare lyst til søde sager hele tiden, har lavet min kost om og spiser ret sund og kan se at vægten har været stille siden og har tabt mig 1 kilo på 2 uger. det vigtigste er at jeg har vedligeholdt min vægt i 2 uger

Spiser hele tiden meget lidt af gangen.

25+6 idag

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Merii skriver:

Ja på samme måde her.. vægten steg fra dag til dag i uge 24 sagde vægten +12 kilo, jeg havde bare lyst til søde sager hele tiden, har lavet min kost om og spiser ret sund og kan se at vægten har været stille siden og har tabt mig 1 kilo på 2 uger. det vigtigste er at jeg har vedligeholdt min vægt i 2 uger

Spiser hele tiden meget lidt af gangen.

25+6 idag

Ja trangen til sødesager er der hele tiden, og når man i forvejen har en del på sidebenene så vil man gerne prøve at undgå at vægten stiger så stærkt der er trods alt 12 uger tilbage, og de må gerne gå hurtigt men vægten må gerne stå stille, og bebsen må gerne vokse sig stor og stærk:-D håber kraftedme jeg få en bebse på 4 kg eller mere HAHA, og så håber jeg bare jeg har mælk som han kan blive mæt af og imens mor taber alt det overflydig fedt på kroppen haha!

forresten hvad er din kost? du må gerne dele den hvis du vil :-P

Anmeld

23. juli 2012

Tulle28

Jeg havde taget 11 kg på i uge 28, men siden har jeg ikke taget på - er uge 35+0 idag. Holder mig absolut ikke tilbage hvad angår slik og søde sager (må jeg desværre indrømme) og havde regnet med at tage noget mere på fordi jeg synes de 11 kg kom forholdsvist hurtigt.

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Tulle28 skriver:

Jeg havde taget 11 kg på i uge 28, men siden har jeg ikke taget på - er uge 35+0 idag. Holder mig absolut ikke tilbage hvad angår slik og søde sager (må jeg desværre indrømme) og havde regnet med at tage noget mere på fordi jeg synes de 11 kg kom forholdsvist hurtigt.

Ej her er vægten skam steget siden en uge, synes for en uge siden den sagde 75 og imorges 77 :-S skal siges jeg har forstoppelse, og besøger toilettet ret sjældent, lige indtil det selv vil ud :-P undskyld for den ulækker detalje!

Jeg har spist masser a kims chips og drukket coca cola, og så havde jeg en stor trang til marabou chokolade igår, så var manden nød til at tag på tanken for at hente noget.. men nu fortryder jeg det..

Vil bare  ikke veje over 80 kg, max 82

Anmeld

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Hej d'damer

Nu skal det siges at jeg har taget 11 kg på, min startsvægt var på 66 og så røg der lige 2 kilo de første 3 mdr pga af kvalme og ikke rigtig stor appetit, så kom de på og nu vejer jeg 77 i morges :-S

Det skal siges, jeg har en stor trang til søde sager så som marabou chokolade, is, slik og tja chips :-P der har været tilbud til chips her i de her dage så der er røget 2 poser ned :-S og cola selvfølgelig, men nu når vægten stiger føler jeg mig som en fed ko, og vil bare ikke ende med 30 kg til sidst som jeg skal kæmpe med, kan jeg stadigvæk nå at holde vægten lidt stille, med grapefrugt og nektariner frem for søde sager?

Her er jeg i uge 36. = 16 kg   

Men har heldigvis kun en måned tilbage og vægten er ikke steget de sidste par uger, så satser på at det ikke bliver til ret meget mere   Men min JM sagde også idag, at hvis jeg gik min termin ville der komme en basse på 4 kg 

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Tanjadamgaard skriver:

Her er jeg i uge 36. = 16 kg   

Men har heldigvis kun en måned tilbage og vægten er ikke steget de sidste par uger, så satser på at det ikke bliver til ret meget mere   Men min JM sagde også idag, at hvis jeg gik min termin ville der komme en basse på 4 kg 

Du virker slank, var du slank før du blev gravid? for jeg helt klart i buttet, så de 11 kg er slet ikke sjovt at se på i spejlet, specielt ens numse, det ligner jo to appelsiner som er blevet gamle :-P hahaha

nu er du heldigvis så tæt på graviditeten at du nok ikke tage meget mere på, eller slet ikke tag på

Anmeld

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Du virker slank, var du slank før du blev gravid? for jeg helt klart i buttet, så de 11 kg er slet ikke sjovt at se på i spejlet, specielt ens numse, det ligner jo to appelsiner som er blevet gamle :-P hahaha

nu er du heldigvis så tæt på graviditeten at du nok ikke tage meget mere på, eller slet ikke tag på

Min start vægt hed 67 kg, jeg syntes aldrig jeg har været slank, i den forstand. Men har vedhæftet 2 billeder. Så kan du selv vurdere om jeg var "slank" - men mine kg har desværre heller ikke kun placeret sig på maven, hmm..  har fået lidt hist og her Men vi skal nok komme til at tabe det igen, det er jeg sikker på 

1. uge 4

2. uge 36 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Hej d'damer

for 3 uger var jeg til min 2 graviditets undersøgelse hos lægen der sagde vægten 9,5 kg. Jeg har også spist som jeg har lystet.. men tror da ikke du når op på 30 kg... du har jo trods alt gået i over ½ år.. så der er jo ikke længe til du skal føde som der var for ½ år siden 

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Tanjadamgaard skriver:

Min start vægt hed 67 kg, jeg syntes aldrig jeg har været slank, i den forstand. Men har vedhæftet 2 billeder. Så kan du selv vurdere om jeg var "slank" - men mine kg har desværre heller ikke kun placeret sig på maven, hmm..  har fået lidt hist og her Men vi skal nok komme til at tabe det igen, det er jeg sikker på 

1. uge 4

2. uge 36 

Hvor høj er du? din mave er da flot, både før og efter elsker den måde den er blevet rund på, min mave er endelig blevet rund, synes det tog et godt stykke tid, men nu kan man da se jeg har en baby og det ikke er bare fedt :-P

Ja, håber jeg kan sige farvel til alle de sødesager og holde mig til frugt fremover og efter fødslen, så kiloerne kan glide af mig :-D nu elsker jeg stegt mad og det må jeg også sige farvel til og sige goddag til de dejlige grønsager haha :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.