27+4 Svært ved at sove... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Frk.S

Puha, jeg kan godt huske det.

Først blev maven så stor, så jeg ikke kunne ligge på maven. Så vænnede jeg mig til at sove på ryggen i stedet. Til sidst kunne jeg heller ikke det, fordi jeg blev dårlig, af at ligge for længe på ryggen.

Mit bedste råd er at få nogle flere dyner / store puder ind i sengen, som du kan ligge mellem dine ben  - og så ligge på siden. Simpelthen få dig selv "stablet op" så du ligger godt på siden.

Håber du finder ud af det. Det er hårdt hvis man ikke sover bare nogenlunde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Camillos

Frk.S skriver:

Puha, jeg kan godt huske det.

Først blev maven så stor, så jeg ikke kunne ligge på maven. Så vænnede jeg mig til at sove på ryggen i stedet. Til sidst kunne jeg heller ikke det, fordi jeg blev dårlig, af at ligge for længe på ryggen.

Mit bedste råd er at få nogle flere dyner / store puder ind i sengen, som du kan ligge mellem dine ben  - og så ligge på siden. Simpelthen få dig selv "stablet op" så du ligger godt på siden.

Håber du finder ud af det. Det er hårdt hvis man ikke sover bare nogenlunde. 

Tak for råd... ja ligger med 3 dyner nu om natten for at ligge godt men det bare ikke helt nok .. hehe .. Nå men der er kun 3 måneder tilbage nu.. det er lige til at holde ud

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Camillos skriver:

hehe Ja det er vi så.. det har du ret i .. .. 

Tænkte bare på om der ikke var et mirakelmiddel.. lider af krafvtige bækkensmerter og er nu også begyndt at få ondt i ryggen... 

Baah... Men jeg glæder mig til prinsessen kommer det bliver det bedste Så må man lide lidt for sin største drøm går i opfyldelse

Lige præcis;-) Jeg har købt mig til graviditets massage koster 400 pr gang men alle penge værd!!! Jeg blev sygemeldt ret tidlig uge 26 med bækken smerter:-) og det har hjulpet... De er kommet igen nu, men har også termin i morgen, så nok hans hoved der trykker;-)

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Lige præcis;-) Jeg har købt mig til graviditets massage koster 400 pr gang men alle penge værd!!! Jeg blev sygemeldt ret tidlig uge 26 med bækken smerter:-) og det har hjulpet... De er kommet igen nu, men har også termin i morgen, så nok hans hoved der trykker;-)

Jeg har faktisk min første sygedag idag efter ferien. Det godt nok ikke rart at skulle forholde sig til. Men kan ikke ret meget mere.. efter en gåtur på 500 meter i løbet af dagen føler jeg mine skamben er ved at flække fra hinanden og det varer så resten af dagen.. ... 

Så måtte jo indse at det var det bedste for mig.. det sagde min læge i al fald.. men kan heller ikke arbejde på Plejehjem med løft osv når jeg har det sådan her.

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

ihhhh jeg har så svært ved at falde i søvn i øjeblikket. Når jeg endelig sover er vågner jeg 2 sek efter 

Synes jeg ligger dårligt, har  det varmt, får kvalme og bliver lidt svimmel.. 

Er snart ved at være drænet for energi fordi jeg ikke sover igennem en hel nat.. 

Nogle der har nogle gode råd? 

Åååh søde føler dig, jeg er 28+0 idag og kan slet ikke sove om natten, først og fremmest sveder jeg som noget der er løgn, mine fødder søger efter noget dejligt koldt, og mit hovedbund er varm som oven:-P

Jeg er også begyndt af at få ondt i ryggen og ligger skide dårligt med en pude under hovedet, nu er jeg begyndt at ligge uden pudde og dyne, dynen hiver jeg så op engang imellem nå mit sved er blevet til is :-P haha

Der er jo ikke særlig langtid til vi begge få vores bebse i hånden så kram kram her fra du skal nok klare det.

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Camillos skriver:

Jeg har faktisk min første sygedag idag efter ferien. Det godt nok ikke rart at skulle forholde sig til. Men kan ikke ret meget mere.. efter en gåtur på 500 meter i løbet af dagen føler jeg mine skamben er ved at flække fra hinanden og det varer så resten af dagen.. ... 

Så måtte jo indse at det var det bedste for mig.. det sagde min læge i al fald.. men kan heller ikke arbejde på Plejehjem med løft osv når jeg har det sådan her.

Ja det duer ikke!!!! Jeg arb i psyk og der ku jeg heller ikke gå rundt tilsidst

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Åååh søde føler dig, jeg er 28+0 idag og kan slet ikke sove om natten, først og fremmest sveder jeg som noget der er løgn, mine fødder søger efter noget dejligt koldt, og mit hovedbund er varm som oven:-P

Jeg er også begyndt af at få ondt i ryggen og ligger skide dårligt med en pude under hovedet, nu er jeg begyndt at ligge uden pudde og dyne, dynen hiver jeg så op engang imellem nå mit sved er blevet til is :-P haha

Der er jo ikke særlig langtid til vi begge få vores bebse i hånden så kram kram her fra du skal nok klare det.

Så jeg er ikke den eneste kan jeg hurtigt fornemme .. Ja altså al den her pinsel er snart overstået når vi har guldet i armene

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Ja det duer ikke!!!! Jeg arb i psyk og der ku jeg heller ikke gå rundt tilsidst

Nej ... Men synes det føles lidt som et nederlag man ik kan mere..

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Så jeg er ikke den eneste kan jeg hurtigt fornemme .. Ja altså al den her pinsel er snart overstået når vi har guldet i armene

Ja glæder mig til at få guldet i armene, og så kan jeg endelig ligge på maven igen, har ikke gjort det lige siden jeg opdagede jeg var gravid, da jeg tror det vil skade barnet selvom mange siger det ikke vil, så vil jeg stadig passe på vi skal sku nok klare det, alt for bebsen skyld!

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Ja glæder mig til at få guldet i armene, og så kan jeg endelig ligge på maven igen, har ikke gjort det lige siden jeg opdagede jeg var gravid, da jeg tror det vil skade barnet selvom mange siger det ikke vil, så vil jeg stadig passe på vi skal sku nok klare det, alt for bebsen skyld!

Ja det klar .. jeg har aldrig kunne sove på maven har altid haft svært ved at få luft så.. ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.