27+4 Svært ved at sove... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Camillos

ihhhh jeg har så svært ved at falde i søvn i øjeblikket. Når jeg endelig sover er vågner jeg 2 sek efter 

Synes jeg ligger dårligt, har  det varmt, får kvalme og bliver lidt svimmel.. 

Er snart ved at være drænet for energi fordi jeg ikke sover igennem en hel nat.. 

Nogle der har nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil blot sende en og sige du er ikk ene om at have det sådan der ..

Jeg sover os så dårligt om natten vågner mindst 100 gange ..

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg vil blot sende en og sige du er ikk ene om at have det sådan der ..

Jeg sover os så dårligt om natten vågner mindst 100 gange ..

Aiii hvor øv ... 

Man føler sig helt færdig jo ..

Nå man må jo leve med det 3 måneder endnu.,. Og tak søde.. 

Anmeld

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

Aiii hvor øv ... 

Man føler sig helt færdig jo ..

Nå man må jo leve med det 3 måneder endnu.,. Og tak søde.. 

det gør man nemlig , jeg er dælme os træt , og jeg har bare en dreng med krudt bag i på bare 19 måneder .. Jeg kan desværre heller aldrig sove om dagen når han er af sted ..

Jeg synes den her graviditet er såååå meget anderledes end den første , der kunne jeg sove hvor som helst og når som helst . den her gang sover jeg vildt dårligt og jeg synes bare ejg æder konstant heller ikk noget jeg gjorder sidst ..

Puha hvad skal det ikk ende med i de sidste 14 uger ..

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

det gør man nemlig , jeg er dælme os træt , og jeg har bare en dreng med krudt bag i på bare 19 måneder .. Jeg kan desværre heller aldrig sove om dagen når han er af sted ..

Jeg synes den her graviditet er såååå meget anderledes end den første , der kunne jeg sove hvor som helst og når som helst . den her gang sover jeg vildt dårligt og jeg synes bare ejg æder konstant heller ikk noget jeg gjorder sidst ..

Puha hvad skal det ikk ende med i de sidste 14 uger ..

også mig!... æder hele tiden, og er træt.. Ja så er der pludselig lang tid til oktober! ... 

Ja puha det må bestemt ikke være sjovt med en på 19 mdr også er heldig jeg "bare" er mig..

Anmeld

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

også mig!... æder hele tiden, og er træt.. Ja så er der pludselig lang tid til oktober! ... 

Ja puha det må bestemt ikke være sjovt med en på 19 mdr også er heldig jeg "bare" er mig..

Et eller andet sted er det dejligt at høre jeg ik er den eneste om æder konstant - selvom det jo ikk er fedt at gøre ..

Det kan bestemt os være ret så hårdt til tider må jeg indrømme , men man overlever alligevel

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

Et eller andet sted er det dejligt at høre jeg ik er den eneste om æder konstant - selvom det jo ikk er fedt at gøre ..

Det kan bestemt os være ret så hårdt til tider må jeg indrømme , men man overlever alligevel

hehe .. Ja ... tror det er for at stabilisere blodsukkeret jeg spiser hele tiden ellers bliver jeg bare mere utilpas..  og så er jeg bare sulten

Anmeld

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

hehe .. Ja ... tror det er for at stabilisere blodsukkeret jeg spiser hele tiden ellers bliver jeg bare mere utilpas..  og så er jeg bare sulten

Jeg kan ikk engang svare på hvorfor jeg spiser . Jeg synes bare jeg har lyst til det hele tiden

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Vil ikke tage håbet fra dig søde, jeg har ikke sovet om natten længe Det blir kun værrere... Så ska man tisse, så sparker den bette, så trykker det på de store vener når man ligger på ryg, osv osv Men se det fra den lyse side, vi er helt klar til natte sjov når bebs kommer 

Anmeld

23. juli 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Vil ikke tage håbet fra dig søde, jeg har ikke sovet om natten længe Det blir kun værrere... Så ska man tisse, så sparker den bette, så trykker det på de store vener når man ligger på ryg, osv osv Men se det fra den lyse side, vi er helt klar til natte sjov når bebs kommer 

hehe Ja det er vi så.. det har du ret i .. .. 

Tænkte bare på om der ikke var et mirakelmiddel.. lider af krafvtige bækkensmerter og er nu også begyndt at få ondt i ryggen... 

Baah... Men jeg glæder mig til prinsessen kommer det bliver det bedste Så må man lide lidt for sin største drøm går i opfyldelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.