Fik pludselig travlt i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Rosengreen

frk-stoltze skriver:

Efter vores dreng er skønnet til at være så stor er jeg kommet i tvivl om jeg har bodyer nok, så dem tror jeg nok lige jeg skal op og sortere i, for det giver mig lidt stress

Ellers er alt klar her, autostolen er endda sat i bilen og taskerne er pakket

Åh ja, det er lidt svært med størrelsen  Men mon ikke han trods alt skal starte i 56?  Hvis du har noget i str 50 kan du vist godt pakke det sammen igen  Vi brugte aldrig 50 til min datter, hun var 3800 ved fødslen.

Jamen så er I jo ved at være klar!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Nej, men alligevel rart at have sat op 

Men nu er der ved at være styr på sagerne 

hihi de var godt

Anmeld

23. juli 2012

frk-stoltze

Rosengreen skriver:

Åh ja, det er lidt svært med størrelsen  Men mon ikke han trods alt skal starte i 56?  Hvis du har noget i str 50 kan du vist godt pakke det sammen igen  Vi brugte aldrig 50 til min datter, hun var 3800 ved fødslen.

Jamen så er I jo ved at være klar!  

Jo pakker det i 50 ned igen, selvom jeg bare synes det er så sød Hehe men det hjælper jo ikk meget hvis han ikk kan passe det

Anmeld

23. juli 2012

fairlady

jeg fik også travlt, da slimproppen røg for en uges tid siden.

Havde godt nok vasket det meste tøj, men skulle lige have købt de sidste ting ind. Købte barnevognen i går, som lige skal finpudses på torsdag, da det er en brugt model, så den også er helt klar.

Anmeld

24. juli 2012

Rosengreen

fairlady skriver:

jeg fik også travlt, da slimproppen røg for en uges tid siden.

Havde godt nok vasket det meste tøj, men skulle lige have købt de sidste ting ind. Købte barnevognen i går, som lige skal finpudses på torsdag, da det er en brugt model, så den også er helt klar.

Huha ja, man kan da hurtig få travlt! 

Bliver ved med at have mens-lignende smerter sådan i bølger, men tror ikke det bliver til mere. Det er 3. dag det står på nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.